شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
شایعات رد صلاحیت شهردار اهواز توسط افراد معلول‌الحال صورت می‌گیرد که بی‌پایه و اساس بوده و نباید به آن دامن بزنند

شوشان: عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار جدید اهواز از همه جهات باتجربه بوده و حدود ۲۵ سال در بدنه وزارت کشور سابقه دارد.

عاشور سواری‌پور در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: سید خلف موسوی در طول سال‌های کاری خود فرماندار شهرستان‌های آبادان، دزفول، شوشتر و شادگان بوده پس نمی‌توان گفت فردی بی‌تجربه است.

وی بیان کرد: شایعات رد صلاحیت شهردار اهواز توسط افراد معلول‌الحال صورت می‌گیرد که بی‌پایه و اساس بوده و نباید به آن دامن بزنند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: قطعا در آینده نزدیک حکم شهردار جدید اهواز با امضای وزیر کشور صادر خواهد شد. وی در خصوص جلسات شورای اسلامی شهر اهواز گفت: انتظار می‌رود که اعضای شورا شهر تعامل پذیر بوده تا اینکه در تقابل یکدیگر باشند چرا که مقابل یکدیگر ایستادن باعث می‌شود که شورا از مسیر منحرف شود.

سواری‌پور افزود: ما منکر فراکسیون اقلیت در شورای شهر اهواز نیستیم و قطعا در چنین مجالسی فراکسیون اقلیت‌ها وجود دارد اما این طور نیست که نقطه نظرات دیگر اعضا اعلام نشود.

وی عنوان کرد: افراد در رای دادن آزاد هستند و قطعا گزینه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند اما اینکه بعضی‌ها رای نیاورده و ناراحت شوند این یک امر طبیعی است.

عضو شورای شهر اهواز افزود: مصلحت شهروندان در اولویت کاری ما بوده و تا کنون جلسات خوبی با این محور در شورا گرفته شده است. انتخابات کمیسیون‌ها در شرایط کاملا سالم برگزار شد و جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
comment
0
0
comment انشالله که موفق باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار