اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
فدراسیون هندبال با درخواست نماینده مردم بهبهان برای حضور تیم بهمن این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور موافقت کرد.
حبیب‌الله کشت‌زر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به همراه محسن آذرحزین رییس هیات هندبال بهبهان با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل رییس این فدراسیون دیدار کردند.

در این نشست حبیب‌الله کشت‌زر با ارائه توضیحاتی درخصوص جایگاه هندبال در بین مردم بهبهان، گفت: با تمام توان پیگیری حل مشکلات هندبال بهبهان و کمک به تیم‌های هندبال شهرستان خواهم بود.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت هرچه بیشتر رییس فدراسیون از هندبال بال بانوان و آقایان بهبهان شد و افزود: با توجه به پتانسیل خوب بانوان بهبهان در این رشته از شما درخواست دارم، شرایط حضور تیم بهمن بهبهان را در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور مهیا کنید.

همچنین علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در این دیدار با اشاره به قدمت و پیشینه هندبال بهبهان در سطح کشور، گفت: این شهرستان یکی از قطب های هندبال کشور است که در گذشته بازیکنان بسیاری برای تیم‌های ملی کشور ساخته است.

پاکدل افزود: امیدوارم با حمایت مسوولان مخصوصا آقای کشت‌زر، هندبال این شهر بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.
 
وی با حضور تیم بهمن بهبهان در مسابقات هندبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور نیز موافقت کرد.

همچنین محسن آذرحزین، رییس هیات هندبال بهبهان در این دیدار با بیان این‌که مشكلات مالی یکی از مهترین علت‌های ناکامی هندبال بهبهان در سال‌های گذشته بوده است، گفت: نبود بودجه لازم و هزينه‌های سنگین اعزام تيم‌های بزرگسال، باعث شده که نتوانیم در این رقابت‌ها حضور قدرتمند داشته باشیم.

آذرحزين همچنین خواستار مشخص شدن وضعیت هیات هندبال خوزستان شد.

در پايان نیز از سوی نماينده بهبهان لوح يادبودی به ريیس فدراسيون هندبال اهدا شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار