شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
تیم خوبی بود و خیلی خوب بازی کرد اما اگر بازیکنان ما در شرایط خوب و ایده‌آل بودند، سه گل از این تیم دریافت نمی کردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این که انتظار من از تماشاگران اهوازی خیلی بیشتر از این است، ‌گفت: ما در شهر خودمان هم غریب هستیم.

داوود مهابادی در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهارکرد: برابر الوند همدان بازی خوبی را انجام ندادیم. چند بازیکن ما مصدوم بودند و با شرایط ایده‌آل بازی نکردند. در هر صورت اگر توپ‌های ما در این بازی گل می‌شد، نمی‌باختیم. ما موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم و روی اشتباه خودمان گل خوردیم و امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم.

وی درخصوص تیم الوند همدان هم گفت: تیم خوبی بود و خیلی خوب بازی کرد اما اگر بازیکنان ما در شرایط خوب و ایده‌آل بودند، سه گل از این تیم دریافت نمی کردیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز در ادامه به دیدار هفته آینده تیمش اشاره کرد و گفت: فولاد یزد خیلی خوب و جنگنده بازی می کند و با شناختی که از تفکرات مربی این تیم دارم و آنالیزهایی که روی این تیم انجام داده‌ایم، ان‌شاءاالله طوری بازی می کنیم که دست پر از میدان بیرون بیاییم و تلاش خود را برای شکست این تیم انجام خواهیم داد.

وی درباره سطح آمادگی بازیکنان تیمش بیان کرد: 10 روز قبل از شروع مسابقات، سه مدافع وسط تیم را به علت مصدومیت از دست دادیم که احتمالا دو نفر از آن‌ها به بازی با فولاد یزد نمی رسند. در بازی قبل هم یکی از همین بازیکنان با درد پا به بازی خود ادامه داد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. ما در بازی آینده مجبور هستیم تا جایگزین هایی برای این بازیکنان آماده کنیم.

مهابادی در پایان اظهار کرد: در بازی گذشته در حالی که فقط 20 دقیقه از بازی گذشته بود، تماشاگران به بازیکنان ما توهین می‌کردند و نمی‌دانستند که بعضی از آن‌ها با مصدومیت برای ما بازی می‌کنند. انتظار من از تماشاگران خیلی بیشتر از این است. هواداران نباید اجازه بدهند تعداد اندکی از تماشاگرنماها جو ورزشگاه را خراب کنند. به نظر من ما در شهر خودمان هم غریب هستیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال اهواز در هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور، برابر الوند همدان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار