شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷

شوشان: ماشین های مسافربری هفتکل در اعتراض به شرایط بد حاکم بر ترمینال هفتکل- اهواز ، روبروی فرمانداری تجمع کردند. راننده هایی که در این تجمع حضور یافتند هدف از این اقدام را صرفاً یک خواست صنفی دانسته و از فرماندار خواستند نسبت به برخورد با مسافربرهای شخصی ، اقدام عملی صورت دهند.

در این باره سایت هفتکل نوشت : ابراهیم داودی مسئول شرکت مسافربری هفتکل – اهواز ضمن انتقاد از تصمیمات فرماندار در این باره گفت: معلوم نیست اگر خدای نکرده ، مسافربرهای شخصی در بین راه دچار سانحه شدند و احدی از شهروندان ازبین رفت ، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وی گفت: تاکنون بارها با فرماندار در این باره صحبت کرده و پیشنهادهایی برای ساماندهی وضعیت ترمینال هفتکل-اهواز و ایستگاه های مسافربری رامهرمز و باغملک ، ارائه داده ایم اما توجهی صورت نمی گیرد.

داودی گفت: متاسفانه حتی کارکنان ادارات از جمله فرمانداری نیز از مسافربرهای شخصی بین راه استفاده می کنند و حمایتی از مسافربرهایی که بصورت قانونی کار می کنند صورت نمی گیرد.

داودی همچنین به تاکسی های تلفنی اشاره کرد و گفت: معلوم نیست چه ارتباطی میان برخی از تاکسی تلفنی ها و مسافربرهای شخصی وجود دارد که تاکسی ها را مجبور می کند به جای انتقال مسافرها به ترمینال، ‌تحویل مسافربرهای شخصی دهند. این جریانات موجب شده که راننده هایی که از این راه امرار معاش می کنند و به این شغل وابسته اند ،‌امروز در شرایط بدی قرار گیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار