شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
شوشان: سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان از پیگیری برگزاری کنگره " کارون و چالشهای پیش رو" خبر داد .بهمنی دراین خصوص به شوشان گفت : در حال مذاکره با فعالان بخش خصوصی برای اسپانسری وتقبل هزینه هاست وپس ازکسب مجوزرسمی از مقامات ذیصلاح وطی تشریفات قانونی نسبت به برگزاری آن اقدام واز صاحبنظران ،متخصصان وعلما برای حضور وسخنرانی دعوت خواهد شد.

سلطانعلی بهمنی گفت: استان خوزستان دارای حاشیه هایی ست که در دراز مدت به مدیریت کلان استان آسیب م یرساند و ما باید با همدلی و تفاهم این حواشی را جمع کنیم . وی از این حواشی به عنوان چالشه ای امنیت ملی درون استانی نام برد و افزود: تصادفات جاده ای ،مشکلات مردم در پشت دریاچه ی سدها، تجمعات کارگری در بخش هایی از پروژه ها، صنعت وپتروشیمی، بالا بودن جذب و بکارگیری نیروهای غیربومی و افزایش درصد بیکاری و .... ازجمله مواردی هستند که درآینده برای مدیریت کلان استان چالش برانگیز خواهند بود.

بهمنی همچنین از همه ی گروه های غیر انتفاعی و خودجوش خواست موارد مربوط به انتقال آب کارون به دیگر استان های کشور را از طریق مجاری قانونی پیگیری و از حاشیه سازی برای مدیریت استان پرهیز کنند.


برچسب ها: کنگره ، کارون ، چالش ، شوشان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
comment
0
0
comment اینکه عامل دست شخص رفسنجانی هستی شکی ندارم ولی از اینکه انسان بی ریا وباصداقتی هستی قابل احترامی. مواظب این خوبی ها باش
comment
حقیقت طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
comment
0
0
comment افراد متخصص آب و فعالان اجتماعی و دوستداران محیط زیست باید بانی این امور باشند نه سیاسیون چون کافی است انگ سیاسی و امنیتی به این گردهمایی ها بخورد تا بی اثر شوند لذا لطفا متخصصین آب و محیط زیست در این زمینه فعال شوند و مابقی حمایت کنند ضمن اینکه باید برنامه داشت حرکات ایضایی و بی برنامه و کور و حرف بی حساب جواب نخواهد داد که هیچ اثر معکوس خواهد گذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار