اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
شوشان: هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور، طی حکمی "علی نوذر پور" را به سمت معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب کرد. 

متن حکم هوشنگ خندان دل درخصوص انتصاب علی نوذرپور به شرح ذیل است: 

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منصوب می‌نمایم. 

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با ایجاد تعامل و همکاری با مشاورین، معاونین، مدیران و همکاران شاغل در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اتخاذ تدابیر اجرائی و موثر موجبات شکوفائی هر چه بهتر خدمت رسانی به آحاد هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌سر گردد. 

توفیقات روزافزودن جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.» 

هوشنگ خندان دل در مراسم معارفه علی نوذرپور، طی سخنانی از خدمات هوشنگ غلامزاده معاون پیشین امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تقدیر و برای نوذرپور آرزوی موفقیت نمود. 

وی ابراز امیدواری نمود که معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ارزیابی‌ها و اقدامات لازم را درخصوص نزدیک شدن نظرات و اهداف دولت در عرصه مدیریت شهری به اقدامات شهرداری‌ها و کاهش مشکلات شهرداری‌ها به عمل آورد.

به گزارش ایبنانیوز، علی نوذر پور متولد 1339 در شهرستان ایذه در استان خوزستان، از پیشکسوتان برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای و شهرسازی در ایران است. وی پیش از این در سمتهای رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری وزارت کشور (۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶)، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور (۱۳۷۶تا ۱۳۸۲)، معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴)، رییس مرکز پژوهش‌های شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌های کشور (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴) و رئیس کمیته آمایش، مسکن و شهرسازی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام (۱۳۸۵ تاکنون)، انجام وظیفه کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار