شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: وضعيت ابرناكي و ريزش هاي جوي در استان به تناوب تا اواخر فردا (يكشنبه) ادامه خواهد داشت.
عليرضا غلامپور در گفت و گو با ايسنا اظهار كرد: همانطور كه انتظار مي‌رفت، تقويت سامانه كم‌فشار ديناميكي سطح زمين و همزمان با تشكيل خط ناپايدار در لايه مياني جو، موجب ابرناكي گسترده و ريزش‌هاي جوي خوبي در استان شده است.

 وي ادامه داد: بر همين اساس آسمان استان نيمه‌ابري تا ابري، متناوباً همراه با بارندگي و بعضاً رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.

معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: با توجه به اينكه اين سامانه به سمت نواحي نيمه شرقي و جنوب شرقي استان در حركت است، انتظار مي‌رود اين وضعيت به تدريج در اين نواحي پديدار شود و شاهد ريزش‌هاي جوي در نواحي ‌شرقي و جنوب شرقي باشيم.

 غلامپور افزود: در 24 ساعت گذشته ايذه با 12 ميلي‌متر و لالي با 11.2 ميلي‌متر بيشترين و شادگان با 0.2 ميلي‌متر كم‌ترين ميزان بارش ها را داشتند. بارندگي در اهواز نيز  4.8 ميلي‌متر گزارش شد. در 24 ساعت گذشته رامهرمز با 32 درجه سانتي‌گراد گرمترين و دهدز با 11 درجه سانتي‌گراد خنك‌ترين نقاط استان گزارش شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار