شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
شوشان: نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای گفت: روز 13 آبان تبلور شعار مرگ بر آمریکاست که تجلی اراده ملت ایران در برابر آمریکا رقم خورد. سیدشریف حسینی اظهار کرد: روز 13 آبان که به فرموده امام خمینی (ره) یوم‌الله و انقلاب دوم بوده، تجلی اراده ملت ایران در برابر استکبار است.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز تبلور شعار مرگ بر آمریکاست عنوان کرد: در این روز آزادی خواهی ملت ایران رقم خورد و به یک نماد برای کشورهای دیگر تبدیل شدیم بنابراین امروز چشم کشورهای منطقه به ما بوده و اگر از این شعار عدول کنیم نگاه‌ها و اعتماد‌ها به ما تغییر می‌کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راهپیمایی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور اقشار مختلف مردمی و دانش‌آموزان هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود و فریاد استکبارستیزی طنین‌انداز خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد آزادی خواهی بدون نگاه دینی و مذهبی است اظهار کرد: در زمانی که بسیاری از کشور‌ها توان مقابله با استکبار را که آمریکا نماد آن است را نداشتند ایران اسلامی در روز 13 آبان 1358 اقتدار و توان مقابله خود را با ظلم و ستم این کشور نشان داد.

حسینی اضافه کرد: بعد از آن بود که کشورهای منطقه توان مقابله با استکبار‌ها را در خود پیدا کردند و به دنبال آزادی خواهی هستند.

*مذاکره با آمریکا، مذاکره‌ای در شرایط مساوی است

وی در زمینه مذاکره با آمریکا عنوان کرد: مذاکره با آمریکا، مذاکره‌ای در شرایط مساوی است، مذاکره قوی با ضعیف و بالا و پایین بودن یک کشور نسبت به دیگری نیست زیرا ما در اوج عزت قرار داریم.

حسینی برای مذاکره با آمریکا سه شرط را بیان کرد و گفت: مذاکره با آمریکا باید با نظر رهبر انقلاب اسلامی، حفظ عزت جمهوری اسلامی و به مصلحت و حکمت نظام باشد. وی در این خصوص افزود: این سه مقوله اصول کشور ما هستند که هیچ‌گاه نباید خدشه‌دار شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار