شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
در پي بارش باران در استان خوزستان،‌ مراجعه شهروندان به اورژانس هاي بيمارستان ها با علائم تنگي نفس باز هم افزايش يافت.

 دكتر سيروس موگهي، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با اعلام اين خبر اظهار كرد: در پي بارش مجدد باران در استان خوزستان از روز گذشته، ميزان مراجعه به اورژانس ها به دليل تنگي نفس باز هم افزايش يافته و تا ساعت 12 شب گذشته، حدود يك هزار خوزستاني به اورژانس ها مراجعه كرده اند.

 وي افزود: از اين تعداد مراجعه، بيش از 700 نفر در شهر اهواز بوده اند و نكته قابل تامل اين است كه حدود 450 شهروند در شهر اميديه با علائم تنگي نفس مراجعه كرده اند.

 موگهي تصريح كرد: بيشتر اين افراد علائم تنگي نفس دارند و پس از مراجعه به اورژانس، با اكسيژن درماني بهبود مي يابند.

در پي بارش باران چند روز گذشته در استان خوزستان نيز تعداد زيادي از شهروندان خوزستاني كه جمعيتي بيش از 5 هزار نفر را شامل مي شد، با علائم تنگي نفس به اورژانس ها مراجعه كردند و بيش از 100 نفر نيز بستري شدند. در خصوص علت اين موضوع، اظهار نظر دقيقي ارائه نشد، ولي بر اساس اعلام مراجعه موثق، آلودگي هوا و افزايش گازهايي مانند نيترات و در پي آن بارش باران، علت وقوع اين حادثه بوده است.

آنچه مسلم است اينكه بارش باران در خوزستان بيشتر از اينكه موجب تلطيف هوا شود، ظاهرا نفس خوزستاني ها را مي گيرد و در چنين شرايطي، اقدام سريع دستگاه ها و مسئولان ذي ربط در سطح ملي ضروري است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار