شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
شوشان : دختر جوان مرد شيشه‌اي كه به گروگانگيري خانوادگي در اهواز دست زده بود در جدال با مرگ تسليم شد.
پدر اين دختر در صحنه خونيني يكي از دخترانش و مادرزنش را كشت و خود با گلوله تك تيرانداز پليس از پاي درآمده بود.
ظهر سه‌شنبه 21 آبان ماه سال جاري صداي شليك مرگبار مرد 65 ساله‌اي در اهواز كافي بود تا تيمي از مأموران كلانتري در محل حاضر شوند. مأموران در گام نخست پي بردند مرد شيشه‌اي چند تن از اعضاي خانواده خود و عروسش را هدف گلوله قرار داده و چند تن ديگر را نيز به گروگان گرفته است. با اعلام اين خبر تيمي از مأموران رهايي گروگان در محل حاضر شدند و قتلگاه مرد شيشه‌اي را تحت نظر گرفتند. مرد گروگانگير كه قصد نداشت خود را تسليم مأموران كند، به سمت پليس نيز تيراندازي مي‌كرد و مقام قضايي در محل با ديدن اين صحنه و در حالي كه جان گروگان ها و مجروحان اين تراژدي در خطر بود دستور داد در صورت تسليم نشدن مرد شيشه‌اي وي را هدف گلوله قرار دهند.
تيم ويژه پليس وقتي ديد پدر گروگانگير در حالت عادي نيست و با تهديد قصد شليك به ديگر گروگانان را دارد وي را هدف قرار داد و كشت. تيم پزشكي در محل حادثه با بررسي‌هاي نخست از مرگ مادر زن و يكي از دختران جوان مرد گروگانگير خبر دادند و ديگر زخمي‌ها را كه در وضعيت خطرناكي قرار داشتند راهي بيمارستان كردند. ب
يكي ديگر از دختران مرد گروگانگير كه در بيمارستان تحت درمان قرار گرفته بود پس از چند روز جدال با مرگ از پاي درآمد. بنابر اين گزارش، 3 زخمي ديگر اين حادثه در بيمارستان اهواز تحت درمان قرار گرفته‌اند و وضعيت آنان نيز در شرايط خطر قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار