شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۶۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
آقاي موسوي برنامه‌اي به شورا ارايه نداد. در واقع اين سوال را بايد كساني پاسخ بدهند كه برنامه‌هاي آقاي موسوي مطلع بودند و راي دادند.
شوشان: عضو شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: با توجه به اين‌كه مدت زيادي از شهردار شدن آقاي موسوي در اهواز نمي‌گذرد، نبايد به اين زودي عملكرد وي را مورد نقد قرار داد. در حال حاضر روال كار به صورت عادي در حال پيشروي است.

زيبا صالح‌پور در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: برنامه‌ها را به صورت سالانه مشخص مي‌كنند و پروژه‌ها و بودجه پيش‌بيني مي‌شود. اكنون تقريبا در ماه‌هاي پاياني برنامه يك ساله قرار داريم طبيعتا شهردار ادامه‌دهنده و تكميل‌كننده پروژه‌ها و برنامه‌هاي شهردار قبلي خواهد بود و اگر برنامه جديدي داشته باشد بايد در برنامه سال 93 تعريف شود. ما بايد منتظر باشيم در سال 93 ببينيم چه برنامه جديدي براي شهر دارد.

 عضو شوراي شهر اهواز در پاسخ به اين سوال كه آيا برنامه‌هاي آقاي موسوي به عنوان يكي از گزينه‌هاي شهرداري كلان‌شهر اهواز، تا حد اندازه مطابق و مورد قبول اعضاي شورا بود كه به عنوان شهردار اين شهر با اكثريت آرا انتخاب شد؟ اظهار كرد: آقاي موسوي برنامه‌اي به شورا ارايه نداد. در واقع اين سوال را بايد كساني پاسخ بدهند كه برنامه‌هاي آقاي موسوي مطلع بودند و راي دادند.

 وي ادامه داد: البته با توجه به اين‌كه شهردار، آقاي دوايي‌فر را به عنوان معاون عمراني خود انتخاب كرده است و همچنين با توجه به سابقه بسيار خوب اجرايي آقاي دوايي‌فر، قطعا براي سال 93 پروژه‌هاي جديدي براي شهر اهواز در نظر خواهد داشت.

 
صالح‌پور عنوان كرد: برنامه‌ريز اصلي شوراست و بايد ببينيم شهردار براي سال آينده چه پيشنهادي براي شورا دارد و چه اولويت‌هايي را براي كار خود در نظر گرفته است. پروژه‌هايي توسط شهردار قبلي براي شهر اهواز تعريف شده و بعضا برخي از آنها نيز در حال انجام هستند و شهردار جديد بايد ادامه‌دهنده اين پروژه‌ها باشد.

 
وي افزود: وقفه‌اي كه در برخي پروژه‌ها پيش آمده به دليل مشكلات مالي است كه خبر مي‌رسد بعضي مناطق شهرداري با مشكلات مالي مواجه هستند و درآمدزايي آنها كم است، ولي در مجموع نمي‌توانيم نگاه دقيقي بر عملكرد شهردار جديد داشته باشيم.

 عضو شوراي شهر اهواز در خصوص برنامه‌هاي شهردار جديد براي سال 93 گفت: ديدگاه‌ها و اقدامات جديد در شهر اهواز از سال 93 و با اجرايي شدن برنامه شهردار قطعا مشاهده خواهد شد. برنامه بودجه‌اي سال 93 در حال تدوين است و در نهايت تصميم نهايي را شورا اتخاذ مي كند.

 صالح‌پور گفت: مدير ارشد شهر بايد هميشه در دسترس باشد، و پاسخگوي انتظارات شهروندان باشند. لازم است طي يك نشستي شهروندان را از برنامه‌هاي آينده خود مطلع كنند. لازم شهردار برنامه‌هاي آينده را براي سال 93 به اطلاع همه برساند كه چه پروژه‌هايي را قرار است در شهر اجرايي كند و چه مشكلاتي را حل كند و بايد به مردم نويد انجام يك عملكرد مناسب را در شهر بدهد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۶
comment
comment
حاج جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
2
1
comment این موضوع را اعضایی مانند آقای علاسوند و خانم ابریشمکار باید جواب بدهند که......
comment
محمد ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
2
0
comment نیروهای توانمندی در سیستم شهرداری اهواز هستند که به پاکی و صداقت و سالم بودن مشهور هستند ولی گمنام ماندهاند ولی انها خدایی دارند انها را دریابید از مدیریت حراست انها را شناسایی و استفاد ه خدمتی کنید اقای دارابی خدا ترس است و اینگونه پرسنل رامی شناسد
comment
کاصفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment اقای خورشیدوسعادت نیا بایدحواب بدن که چشم بسته به شهرداررایمیدن هزارافسوس
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
1
comment درود بر حسين حيدري و رضوي كه حاضر نشدند جشم بسته و كوركورانه به كسي كه هيج برنامه اي براي اداره شهر و شهرداري اراءه نداده بود راي دهند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
3
1
comment اقاي حجت مظفري شما كه كار رو به اينجا رسوندي. حالا بيا جواب بده
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
0
comment سركارصالحپور پرسنل از شما و شهردارانتظاردارند كه اوضاع انهاهم ازنظر موقعيت اجتماعي و هم رفاهي بهترشوند كه متاسفانه نه شما و اقايان شورا وشهرداردرصدداين هستند كه از نيروهاي توانمند و متخصص استفاده كند درشهرداري اين طوراست حسن مي رود جاي حسين در فلان مديريت و حسين جاي حسن ولي نمي خواهيد عملكرد انها رادرسالهابازنگري كنيد بلكه قدرت دست روابط هست نه ضوابط وشايسته سالاري بخدافردا قيامت بايد جواب گو اين نيروهاي مخلص و صادق بود نه اين كه راي گرفتيد بس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار