شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
شوشان/ روزنامه کارون در شماره امروز خود نوشت: دبیر خانه کارگر اهواز، از نقض آشکار قانون کار در شرکت خدماتی مروارید درخشان یکی از پیمانکاران زیر مجموعه شهرداری اهواز خبر داد و گفت: ۵ نفر از کارگران این شرکت خدماتی از یکسال پیش هنوز بلاتکلیف هستند.

آقایار حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درنتیجه تجمعی که سال گذشته از سوی حدود ۴۰ نفر از کارگران خدماتی شهرداری منطقه یک اهواز در اعتراض به قرادادهای غیر قانونی کار و ۵ ماه حقوق معوقه برگزار شد، در ‌‌نهایت ۵ نفر از کارگران حاضر در این تجمع با شکایت کارفرما بازداشت شدند.او افزود: این ۵ نفر به اسامی «محمد صالحی»، «جاسم ماجدی»، «منصور صالحی»، «عبدالمنعم برهی»، «علی البوصت» هستند که آن زمان هر یک با شکایت کارفرما و به جرم اغتشاش به مدت ۹روز در زندان سپیدار اهواز بازداشت شده‌اند.

این مقام کارگری بابیان اینکه کارگران مورد نظر در نهایت تبرئه و آزادشدند، افزود: با وجود اثبات بی‌گناهی، پیمانکار شهرداری از بازگشت به کار این کارگران جلوگیری کرد.

دبیر خانه کارگر اهواز در خاتمه سخنان خود از مسئولان شهرداری وشورای شهر اهواز درخواست کرد: نظارت خود را بر پیمانکاران شهرداری وکارگرانشان بیشتر کنند تا حقوق قانونی کارگرانی که با ایجاد شرایط سخت کار حداقل‌ها را دریافت می‌کنند ضایع نشوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار