اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
خوزستان در هفته ای که گذشت...
از این پس ، در اولین روز هر هفته مروری خواهیم داشت بر اتفاقات روی داده در خوزستان. این اتفاقات در قالب خبر و تصویر منتشر خواهد شد.
شوشان: از این پس ، در اولین روز هر هفته مروری خواهیم داشت بر اتفاقات روی داده در خوزستان. این اتفاقات در قالب خبر و تصویر منتشر خواهد شد.

در هفته ای که گذشت
استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به انتقال آب کارون و بودجه 93 در صدر اخبار کشور قرار گرفت. این استعفا واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت و اکثر رسانه های پایتخت از آن به عنوان استعفای نمادین یاد کردند. برخی از مسئولین و نمایندگان تهران نیز ضمن انتقاد به چنین استعفایی خواستار پیگیری حقوق شهروندان از راه قانونی و صحیح شدند. صدا و سیما نیز در اخبار شبانگاهی 20:30 با کنایه ، نمایندگان را نازک دلان حساس خواند ! البته نمایندگان خوزستان تا اصلاح بودجه و حذف اعتبار انتقال آب کارون ، همچنان بر استعفای خود مانده اند.




در هفته ای که گذشت امام جمعه خرمشهر استعفا کرد. البته گفته می شد این استعفا در ادامه استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی است اما در واقع وی در دفاع از زائرانی که می خواستند همزمان با اربعین حسینی از مرز شلمچه عازم کربلا شوند، استعفا داده است.



در هفته ای که گذشت همایش استکبارستیزی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز و با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد و حاشیه ها مختلفی داشت: در این همایش کامران غضنفری، پژوهشگر مطالعات تاریخی و نویسنده کتاب‌های راز قطع‌نامه به سخنرانی پرداخت. در پاسخ به سوال دانشجویان یک دانشجو سئوال خود را اینگونه مطرح کرد که حرف‌های شما شیطنت است زیر از دوران هاشمی و خاتمی حرف زدید، چرا از دوران دولت احمدی‌نژاد چیزی نگفتید؟



در هفته ای که گذشت مهدی چمران عضو شورای شهر تهران به اهواز آمد و در همایش سبک زندگی دانشجویی شرکت کرد و به سوالات دانشجويان در خصوص سبك زندگي دانشجويي در شرايط فعلي پاسخ داده شد. این همایش در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.


در هفته ای که گذشت نماينده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شوراي اسلامي دست به افشاگری زد و گفت: طبق قول وزير نيرو به نمايندگان خوزستان، مقرر شده بود كه پروژه انتقال آب از سر شاخه‌هاي كارون به فلات مركزي لغو شود اما متأسفانه برخلاف آن عمل شد و علاوه بر اين بودجه‌اي براي انتقال آب تخصيص داده شد. وی افزود: درآمد حاصل از فروش شركت صنایع فولاد خوزستان، نه در امور زيربنايي و عمراني استان، که در پروژه‌هاي آزاد راه تهران - شمال و متروي تهران - پرند هزینه می شود.


در هفته ای که گذشت مطالب متعدد و مختلفی در رسانه های استان درخصوص سهم خواهی برخی از اعضای شورای شهر مطرح شد. یکی از رسانه های استان در این زمینه نوشت: از جمله شنیده شده یکی از اعضا به شدت تلاش می کند تا مدیر یک منطقه شهرداری را که بیشترین ساخت و سازها در آنجا صورت می گیرد تغییر دهد در حالی که این مدیر منطقه از مخلص ترین و سالم ترین نیروهای شهرداری است، منتهی بنده خدا حامی در شورا ندارد. قضیه آنجا زشت تر می شود که آن عضو شورا اصرار دارد فرد مورد نظر خود را جایگزین شهردار منطقه کند، ضمن اینکه وی تهدید کرده اگر با این اقدام موافقت نشود، به گروه 2+5 خواهد پیوست! عضو دیگر هم اصرار داد که همسرش شهردار یکی از مناطق بشود. این افراد مدعی هستند شرط آنها برای رای دادن به شهردار، اجرای منویات آنها بوده است.


در هفته ای که گذشت دو هنرمند دزفولی براي ساخت مجسمه‌هاي شهری به كشور پرتغال دعوت شدند. عبدالرضا رابطي و حميد نورآبادي از هنرمندان فعال و چهره‌هاي آشناي هنري توسط شهردار شهر فارو و يكي از مسؤولان و داوران كميته صلح جامعه هنر بين‌الملل (آقاي پائلو) براي ساخت مجسمه‌هاي شهري به شهر فارو در كشور پرتغال دعوت شده‌اند.



در هفته ای که گذشت وقایع عجیبی در فوتبال استان رخ داد و نفت مسجدسلیمان با نتیجه عجیب ۵ بر ۳ در مقابل مس رفسنجان شکست خورد. این شکست بی سابقه باعث اعتراض تماشاگران پرشور مسجدسلیمانی شد و اعتراض شدید خود را نسبت به مسئولین و کادر فنی اعلام کردند.

در هفته ای که گذشت رئیس پلیس اینترپل ایران خبرهایی از کلاهبردار معروف خوزستانی داد و گفت: وی همچنان در یونان بسر می‌برد. سرهنگ مسعود رضوانی با بیان اینکه پلیس یونان به دنبال دستگیری عیاشی است گفت: این فرد از ایران به ترکیه و سپس یونان گریخته و همچنان در یونان بسر می‌برد.



در هفته ای که گذشت توطئه زنانه در اهواز موجب قتل یک مرد شد. این زن با طرح نقشه ای پليد قاتل را به خانه دعوت و با كمك وي اقدام به قتل شوهرش با تیشه كرد.

در هفته ای که گذشت حمید گرشاسبی به عنوان مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش انتخاب شد. گرشاسبی پیش از این مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان بود که با رفتن وی به وزارتخانه کیانی زاده جایگزین وی شد.



در هفته ای که گذشت محسن رضایی به خوزستان آمد و در جمع اضای شورای شهر و شهردار اهواز سخنرانی کرد. وی به اعضای شورای شهر گفت: نباید اجاز داد که اتفاقات تلخ شورای سوم در شورای چهارم روی دهد. وی گفت: ما باید بسیج شویم تا استان خوزستان در مسیر توسعه قرار گیرد چرا که مشکلات موجود تنها با اتحاد و همدلی رفع خواهد شد.



در هفته ای که گذشت دو انتصاب در شهرداری اهواز صورت گرفت و طی آن سرپرستی معاونت فرهنگی علی رغم وجود گزینه های قویتر ، به امیر آهنجان سپرده شد. همین طی یک انتصاب دیگر ، عبدالامیر کعبی مدیر اداره حقوقی شهرداری اهواز شد. پس انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی موجی از مخالفت ها شکل گرفت و برخی از اعضای شورای شهر جلسات غیرعلنی و محرمانه ای تشکیل دادند.

در هفته ای که گذشت جنجال بر سر وجود اورانیوم در هوای اهواز بین نمایندگان خوزستان و محیط زیست شکل گرفت. در این بین معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست به اظهار نظر نماینده اهواز مبنی بر وجود اورانیوم در ریزگردها واکنش نشان داد و گفت : نمایندگان مجلس مرجع تشخیص علت آلودگی هوای اهواز نیستند.

در هفته ای که گذشت قویترین مرد بوشهر، قهرمان خوزستان شد. نادی عامری در رده منفی ۱۰۵ کیلوگرم و با وزن ۹۵ کیلوگرم در مسابقه قوی ترین مردان در اهواز شرکت کرد و توانست عنوان قوی ترین مرد را از آن خود نماید.


در هفته ای که گذشت یک خيّر پارك ساز کلنگ اولین پارک خیر ساز را در اهواز به زمین زد. طی این مراسم كلنگ احداث پارك اركيده 3 از سوي اولين خير پارك ساز با حضور جمعي از مسئولان شهرداري به زمين زده شد. سياوش محمودي اولين خير پارك ساز، هدف از انجام اين پروژه را ترويج فرهنگ پارك سازي و ارزش نهادن به آن، توسعه و گسترش فضاي سبز و حفظ و نگهداري فضاي سبز بيان كرد.

در هفته ای که گذشت 14 مدیرکل و معاون استانداری خوزستان منصوب شدند اما چند ساعت بعد لیست انتصابات به 13 نفر تقلیل یافت. در فهرست اولیه اعلام شده از سوی استانداری خوزستان نام عبدالرضا نوری به عنوان معاون مدیرکل انتظامی و مرزی ذکر شده بود که به دلایلی نامعلوم از فهرست مدیران منصوب حذف شد.


در هفته ای که گذشت دختران بهبهانی در هنگ کنگ درخشیدند. آنیتا سروری 4 ساله و دنیا نصیرخانی 6 ساله از بهبهان در نخستین دوره مسابقه بین المللی نقاشی هنگ کنگ جزو نفرات برتر شدند.


در هفته ای که گذشت اخباری پیرامون فرمانداری الهه موالی زاده به عنوان اولین فرماندار زن مطرح شد. این اخبار به دنبال مصاحبه اخیر استاندار شکل گرفت که گفته بود : گمانه زنی ها برای انتخاب یک خانم به عنوان فرماندار یکی از شهرهای استان آغاز شده است. البته موالی زاده چندی پیش نیز به عنوان یکی از گزینه های میراث فرهنگی خوزستان مطرح شده بود.


در هفته ای که گذشت خوزستانی ها در ولادت و وفات رکورددار شدند. در 8 ماهه نخست امسال 972 هزار و 302 نفر در کشور متولد شدند که 51.9 درصد آنها در 7 استان تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان و آذربایجان شرقی بوده است. همچنین در 8 ماهه نخست سال 51.2 معادل با نیمی از فوت شدگان کشور در 6 استان کشور بوده است. در این مدت 242 هزار و 684 نفر در کشور فوت شده اند که استان های تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و خوزستان جزو بیشترین استان های آمار فوتی بودند.


در هفته ای که گذشت دمای هوار در خوزستان به شدت کاهش یافت و زمستان به خوزستان سلام کرد. سرمای شدید هوا که اکثر مناطق استان و به ویژه مناطق جنوبی را در برگرفت موجب شد تا لباس‌های گرم پس از چندین ماه بار دیگر پوشیده شود و صدای زمستان سرد کم‌کم به گوش برسد.


در هفته ای که گذشت با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان خوزستان، فردی که در پوشش چوپانی اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سیاه چادر می کرد، شناسایی و دستگیر شد.


در هفته ای که گذشت طی حکمی از سوی نماینده رئیس قوه قضائیه، اعضای هیئت منصفه مطبوعات خوزستان معرفی شدند. طی این احکام حجت‌الاسلام سید محمد قاضی مرعشی نماینده روحانیون، عباس هلاکویی نماینده مهندسین، سیدحسن موسوی کربلایی نماینده پزشکان، وحید ترابی ‌زاده نماینده بسیجیان و حجت الاسلام براتی نماینده اساتید دانشگاه، محمود بازرگان نماینده اصناف، لفته منصوری نماینده کارمندان، سید محمدجواد رضوی نماینده آموزگاران، محمدرضا ایزدی نماینده رسانه ‌ها، حبیب حلفی نماینده کارگران، عبدالرضا دارم نماینده کشاورزان، غلامرضا فروغی نیا نماینده نویسندگان، عبدالامیر هواشمی نماینده وکلا و حمید آل حمودی نماینده هنرمندان به عنوان اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات خوزستان انتخاب شدند.


در هفته ای که گذشت یک مرد با گروگانگیری در شوش خبرساز شد. یک فرد مسلح با مراجعه به بانک انصار شعبه شوش کارمندان این بانک را به گروگان گرفت که در نهایت با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.





در هفته ای که گذشت کودک نابغه شوشی در صدر اخبار خواندنی ایران قرار گرفت. این کودک هفت ساله اهل روستای عین از توابع بخش مرکزی شوش است . وی که به زبان عربی به عنوان زبان مادری خود و فارسی زبان رسمی کشورش تسلط دارد به راحتی می تواند یک متن انگلیسی را به فارسی و عربی ترجمه کند. این کودک هفت ساله که در یک خانواده ساده روستایی زندگی می کند اخیرا فراگیری زبان فرانسه را نیز آغاز کرده است.



در هفته ای که گذشت پیکر 38 شهید گلگون کفن کشورمان با حضور مقامات دو کشور ایران و عراق وارد شلمچه شد. در این مراسم جمعی از مسئولان ملی، استانی و شهری حضور دارند. پیکر پاک و مطهر شهدا بر دستان بیش از یک‌هزار راهیان نور دانش‌آموزی و با سیلی از اشک و صلوات دست به دست و روانه جمعیت شد.


در هفته ای که گذشت حاشیه های جلسه علنی شورا بازتاب های مختلفی در رسانه ها داشت. در این جلسه مریم ابریشمکار عضو شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه در زمینه آب و فاضلاب هیچ متخصصی نداریم و از دیگر استان ها برای مشاوره به خوزستان می آیند و همانند استاد پروازی هستند. یکی از همین متخصصین گفته بود وقتی به خوزستان می آیم با آب معدنی مسواک می زنم چون حتی آب تصفیه نیز آلوده است !

در هفته ای که گذشت عزت الله نعمتی فوتبالیست دهه ۴۰ و ۵۰ مسجدسلیمان درگذشت. وی که سرمربی باشگاه پیام بود ، نقش مهمی در تربیت جوانان ورزشکار منطقه تمبی و کلگه مسجدسلیمان داشت.

پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان درگذشت

در هفته ای که گذشت یک استاد دانشگاه طی ادعایی عجیب اهواز را همسر آزارترین شهر ایران قلمداد کرد. رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان در ادعایی عجیب اهواز را خش ترین شهر ایران برشمرد و این شهر را همسرآزارترین شهر ایران خواند!


در هفته ای که گذشت معاون وزیر راه در خوزستان به خوزستان آمد و به همراه برخی ازمسئولین از آزادراه خلیج فارس بازدید کرد.


در هفته ای که گذشت فرماندار سابق بهبهان در ادامه افشاگری های خود پس از برکناری از سمت فرمانداری گفت: برخی فقط دروغ تحویل مردم می دهند و نمی گذارند حقایق به گوش مردم و کارگران شهرداری برسد و مرتب درحال جو سازی هستند . همچنین امام جمعه بهبهان ضمن انتقاد از طولانی شدن معرفی فرماندار بهبهان گفت: باید فرماندار جدید مراحل معرفی خود را طی می کرد و در یک مراسم تودیع و معارفه فرمان امور را بدست می گرفت و نباید شهر اینگونه رها می شد. اگر استاندار مدعی اعتدال گرایی است باید بگوید اینگونه عملکرد اعتدالگرایی است ؟ آیا فرماندار بعدی اعتدالگرای به معنای واقعی هست؟

در هفته ای که گذشت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همزمان رییس و سرپرست جدید بنیاد شهید شهرستان های ماهشهر و شادگان را منصوب کرد. وی در حکمی ناجی مزرعه را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید شادگان و خلیل عابدی را به عنوان رییس جدید بنیاد شهید ماهشهر منصوب کرد.

در هفته ای که گذشت پس از دو سال فعالیت، جوانان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از پهپهاد طراحی شده خود رونمایی کردند. این پهپهاد دارای قابلت های متفاوتی است. عکس برداری و فیلـم برداری به صورت زنده، طراحـی چندمنظـوره، آمادگی برای انجـام ماموریت های مختلـف از جمله فعالیت های مهم این پرنده است.


در هفته ای که گذشت داود مهابادی سرمربی استقلال اهواز استعفا کرد. پس از استعفای مهابادی سيدحسین صالحي مربي استقلال اهواز شد. وی برادر سيد مهدي سيدصالحي بازيکن پرسپوليس است و سابقه مربي گري در اتکا گرگان و سرمربي گري استقلال کيش که توسط برادران شفيع زاده حمايت مي شد را دارد.

در هفته ای که گذشت بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد. محمد نظری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیزجنوب در این باره گفت: پس از استعفای داریوش یزدی از سمت خود ، بهروز مکوندی سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان را بر عهده خواهد داشت.


در هفته ای که گذشت خوزستان در صدر جدول رکورد طلاق قرار گرفت. در 8 ماهه نخست امسال 50.9 درصد از طلاق‌ها مربوط به 6 استان خراسان رضوی، خوزستان، قم، سمنان، بوشهر و اصفهان بوده است.


در هفته ای که گذشت رییس دیوان عدالت اداری کشور به خوزستان آمد و به همراه استاندار دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری خوزستان را افتتاح کرد. در این مراسم مقتدایی گفت: نه خودم خلاف می‌کنم نه اجازه می‌دهم کسی خلاف کند.


در هفته ای که گذشت یک خوزستانی رئیس سازمان راگبی شد. سیروس داودی رئیس کمیته راگبی استان خوزستان که سابقه مدیریت خود در رشته راگبی را از زمان فدراسیون راگبی آغاز کرده ، به عنوان رییس سازمان لیگ راگبی کشور انتخاب شد. وی متولد ایذه است.

در هفته ای که گذشت موج تغييرات در صدا و سيمای خوزستان شد گرفت و طي احکامی مهران نصرت پناه بعنوان معاون سيماي صدا و سيمای خوزستان و حسين نوري بعنوان مدير پژوهش صدا و سيماي خوزستان منصوب شدند.

در هفته ای که گذشت طاهر سالم‌زاده با کسب اکثریت آرای شورای شهر به عنوان شهردار جدید ملاثانی انتخاب شد. همه اعضای شورای شهر برای انتخاب سالم‌زاده به عنوان شهردار جدید اتفاق نظر داشتند. همچنین علی محمد مرعشی در مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه مسکن خوزستان معرفی شد. در مراسم تودیع و معارفه از خدمات مجیدسعید دریس زاده مدیرعامل پیشین شرکت توسعه مسکن خوزستان که هفت سال این مسوولیت را برعهده داشت تقدیر شد.


در هفته ای که گذشت یک خوزستانی برنده جایزه ویژه برنامه 90 سفر به برزیل و شرکت در جام جهانی شد. این برنده خوش شانس یک اهوازی بود که در حال حاضر در نجف آباد زندگی می کند.

در هفته ای که گذشت خوزستان در آمار بیکاری زنان و مردان رکورد شکست. طبق آخرین گزارش ها از آمار بیکاران ، تعداد مردان بیکار در خوزستان 118630 نفر و زنان بیکار خوزستان 46716 نفر است.

در هفته ای که گذشت نبود پزشک متخصص زنان و زایمان در بیمارستان بقایی اهواز باعث شد یک بانوی باردار که برخلاف پیش بینی قبلی وقت زایمانش فرا رسیده بود به دلیل خون ریزی، جان خود را از دست بدهد. این زائو 32 ساله البته فرزندش را سالم به دنیا آورد، اما خود اسیر مرگ شد.

در هفته ای که گذشت سفیر ژاپن به خوزستان سفر کرد و از جاذبه های میراث فرهنگی این استاد دیدن کرد.


در هفته ای که گذشت عکس نماینده اهواز در صفحه فیسبوک باهنر جنجال آفرین شد. پایگاه خبری بولتن نیوز تصاویری را از حضور محمد رضا باهنر در مراسم جشن نیمه شعبان و تقدیر از مدال آوران تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی به نقل از صفحه فیسبوک! این نماینده درج کرد که نکته قابل توجه برای خوزستانی ها حضور یکی از نمایندگان اهواز در این مراسم است.

در هفته ای که گذشت پیرترین زن هفتکل با بیش از 110 سال سن درگذشت.

در هفته ای که گذشت مقتدایی استاندار خوزستان از فلافل فروش های اهوازی تقدیر ویژه ای کرد. استاندار خوزستان در کارگروه اشتغال استان از کارآفرینی فلافل فروش هایی که خیابان لشگر اهواز را به راسته اغذیه فروشی تبدیل کرده اند تقدیر کرد. وی گفت: این افراد از توانایی خود در این راه استفاده کردند و حال برای توسعه بهداشت و آسایش بیشتر به عنوان تشویقی برای آن‌ها مقرر می‌شود که این خیابان مانند خیابان امام خمینی سرپوشیده شود.


در هفته ای که گذشت دو گزینه برای ریاست آموزش و پرورش خوزستان نهایی شد. تقی زاده و علوی دو گزینه نهایی هستند که یکی مورد نظر استاندار است و دیگری مورد توجه وزیر آموزش و پرورش.



در هفته ای که گذشت پس از استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، یکی از اعضای شورای شهر در اقدامی عجیب در گفتگو با رسانه ها عنوان کرد که اعضای شورای شهر هم استعفا می دهند. البته این اقدام عضو شورا با انتقاد دیگر اعضای شورای شهر مواجه شد. برخی اعضا در این زمینه گفتند نباید با طرح این مسئله شورا را به حاشیه کشاند.


در هفته ای که گذشت انتصابات به مناطق نفتخیز جنوب کشیده شد و طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد. همچنین در حکمی دیگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مهندس حمید راکی به عنوان سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب شد.


در هفته ای که گذشت بانوي تالو‌كار خوزستاني در رقابت‌هاي انتخابي تيم‌ملي ووشو در بخش تالو موفق به كسب دو نشان طلا شد. زینب معشوری، بانوي تالوكار خوزستاني توانست در فرم‌هاي جین‌تای‌چی و تای‌چی، دو گردن‌آويز طلا را به خود اختصاص دهد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
بابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
5
comment سلام
ابتکار جالبی است از شما و همکاران شما تشکر می کنم
comment
کمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
4
comment عالی بود متشکریم.
comment
خوزستانی
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
3
comment سلام.
همین خبر رو کامل بخونید.آمار طلاق.آمار بیکاری .آمار مرگ ومیر؟؟؟!!!نماینده هامون اعتراض کنند یا استعفا میدن با تکنیک های قشنگ روانی بی اهمیت جلوه میدن !!!مگر خوزستان نفت،فولاد،گاز و ...نداره چرا همیشه باید یک کارهای خاصی انجام بشه که مردم در رنجش و عذاب باشند.به خدا گناه داریم.آقای صرفاً جهت اطلاع هنوز گرمای 60 درجه یا هوای خاک آلود و یا آب شور استفاه نکردی یا به سرت نیومده که نازکدلان حساس رو علم میکنی کاشکی این گفته حضرت علی ع یادتون بیاد (مردمی که آب و خاک دارند ولی فقیرند از مسلمانی به دورند.)حالا کسی واسه مردمش تلاش میکنی اینقدر بار رسانه ملی که پولش از جیب مردم رو سرش خراب نشید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
2
comment هرچند کار استعفای نمایندگان بیشتر شبیه بازی بود تا دلسوزی ، اما 2030 هم خیلی . . . . خوب اینم از رسانه و زبان یک طرفه بعضی هاست دیگه . حالا هی شما بفرمایید نه رسانه ملی یک طرفه نیست !
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار