شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۱۶
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
تصادف خونين در جاده شوشتر- گتوند/ 22 کشته و زخمی + اسامی مصدومان و کشته ها
ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز در جاده شوشتر دزفول کیلومتر 25 حوالی صالح شهر مینی‌بوس مسافربری با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.
شوشان: تصادفي خونين در محوز شوشتر و گتوند جان تعدادي از همشهريان را گرفت و شوشتر را به غم فرو برد، اين تصادف ساعتي پيش در محدوده شهر صالح شهر اتفاق افتاده است. طبق اخبار رسیده به شوشان ، برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلر حادثه دردناکی را آفرید . در این حادثه آمار دقیق کشته شدگان در دست نیست ولی شنیده ها حاکی از کشته شدن بیش از 10 نفر از همشهریان عزیز صالح شهری می باشد . بر اساس اطلاعات کسب شده تا کنون مرگ هشت نفر در این حادثه خونین تائید شده است و نیروهای امدادی در حال خدمات‌رسانی به زخمی‌ها در این حادثه هستند.

تکمیلی/ ساعت 10:9

در همین زمینه مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: پنج دستگاه آمبولانس از دزفول ، سه دستگاه از گتوند و یکدستگاه از شوشتر برای کمک رسانی به مصدومان حادثه به محل اعزام شدند.  فریدون جعفریانفر افزود: مصدومان این حادثه در حال انتقال به بیمارستانهای دزفول ، شوشتر و گتوند می باشند. فرهاد سخاوت مسوول روابط عمومی بیمارستان دزفول نیز حال مصدومان منتقل شده به این بیمارستان را وخیم گزارش کرد. وی اظهار داشت: 10 نفر از مصدومان این حادثه تصادف به بیمارستان دزفول منتقل شده اند.

تکمیلی/ ساعت 10:12

پلیس علت تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده مینی بوس اعلام کرده است. شاهدان تصادف تریلر را مقصر این حادثه معرفی کرده و گفتند:این تصادف در نقطه ای که جاده دزفول - شوشتر یک طرفه شده به وقوع پیوست. محمد نبوتی ، معصومه عباس زاده ، گل افروز مختاری ، پرگل جمالپور ، مریم علی محمدی ، بهروز یوسفی ، مهدی مختاری و امیر شریف زاده هشت مصدوم منتقل شده به بیمارستان دزفول هستند که تحت درمان قرار دارند.


تکمیلی/ ساعت 10:30

دو بانوی مجهول الهویه نیز به بیمارستان دزفول منتقل شده که یکی از آنان به دلیل شدت جراحات ساعتی پیش فوت کرد و مجروح دیگر نیز که وضعیت وخیمی دارد تحت جراحی است.

تکمیلی/ ساعت 10:50

 فرماندار گتوند گفت:  حال 3 نفر از مصدومان حادثه بسیار وخیم گزارش شده که به بیمارستان های اهواز منتقل شده اند و فعلا در اتاق عمل می باشند ،دیگر مجروحان نیز به بیمارستان های دزفل و شوشتر منتقل شده اند. وی با بیان جزییاتی درباره ی این حادثه اظهار داشت: مینی بوس از صالح شهر به سمت شوشتر در حرکت بوده است و تریلی  نیز در جهت خلاف آن که براثر انحراف به چپ مینی بوس در نزدیکی صالح شهر این حاثه ی دلخراش رخ داده است . محمدپور گفت: تمام عوامل انتظامی و امنیتی از گتوند ، دزفول و شوشتر در همان لحظات اولیه در صحنه حاضر شدند و هم اکنون نیز در محل حضور دارند . فرماندار گتوند تاکید کرد: پلیس در حل بررسی علت حادثه است و هنوز نظر قطعی در این رابطه نداده است .

تکمیلی/ ساعت 11:8

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اظهارتاسف از کشته وزخمی شدن بیش از 20 نفر ازشهروندان درحادثه تصادف امروز گتوند ٰگفت: ضعف مدیریت در حوزه راه و شهرسازی و عدم مسوولیت پذیری موجب بروز تصادفات فاجعه بار در راه های استان خوزستان شده است. سید محمد سادات ابراهیمی  گفت : متاسفانه مقارن ساعت 7 صبح امروز (دوشنبه) در مسیر دزفول – گتوند و شوشتر در منطقه صالح شهر شهرستان گتوند حادثه تصادف دلخراشی رخ داد که دراثرآن 10 تن از عزیزان ما کشته و 13 نفردیگر نیز مجروح شدند. سادات ابراهیمی بیان داشت: این حادثه بین دو دستگاه مینی بوس و تریلر روی داده و هنوز مقصر اصلی حادثه مشخص نشده است. وی با اشاره به اینکه مکاتبات بسیاری در خصوص مشکلات راه های استان خوزستان با وزارت خانه راه و شهرسازی شده است گفت: متاسفانه مسوولان حاضر به قبول مسوولت های خود در این حوزه نیستند. وی بیان داشت: عرض جاده ای که تصادف امروز در آن انجام شده 7 متر است در حالی که باید 9 متر باشد . روکش آسفالت این جاده بسیاری قدیمی و مربوط به 20 سال قبل است و مسوولان این حوزه باید پاسخ گوی مشکلات جاده های استان باشند. نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این مسئله ضعف بزرگی در کارنامه مسوولان وزارت راه و شهرسازی است و مدیران این حوزه نسبت به جاده های شریانی بی توجه هستند.

تکمیلی/ ساعت 11:20
رئیس اورژانس خوزستان گفت: مصدومان حادثه رانندگی در محور دزفول شوشتر بعد از انجام کارهای ابتدایی در دزفول و شوشتر، به اهواز منتقل می‌شوند. سیداسدالله موسوی اظهار کرد: ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز در جاده شوشتر دزفول کیلومتر 25 حوالی صالح شهر یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری با یک دستگاه تریلر برخورد کرد. وی با بیان اینکه در این حادثه 9 نفر کشته و 12 نفر مصدوم شدند تصریح کرد: به دلیل شدت حادثه آمبولانس‌هایی از شوشتر، دزفول و گتوند به محل حادثه اعزام شدند. رئیس اورژانس خوزستان ادامه داد: دو آمبولانس اعزامی از شوشتر چهار مصدوم را به بیمارستان خاتم‌الانبیا منتقل کردند همچنین سه آمبولانس اعزامی از دزفول هشت مصدوم را به بیمارستان گنجویان اعزام کردند.

تکمیلی/ ساعت 11:30

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حادثه تصادف مرگ بار شوشتر گفت: طبق اعلام آموزش و پرورش اهواز، هیچ یک از کشته شدگان این حادثه دانش آموز نبوده اند. وی گفت: طبق آخرین خبرها از آموزش و پرورش اهواز، هیچ یکی از کشته‌شدگان دانش آموز نبوده و بنابراین اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در این باره صحیح نیست. نظری ضمن ابراز همدردی با خانواده دانشجویان کشته شده و دیگر کشته شدگان افزود: در بین زخمی‌ها نیز دانش آموزی نبوده است.

تکمیلی/ ساعت 11:35

سرهنگ همایون اسفندی رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور علت این حادثه را انحراف به چپ راننده مینی بوس عنوان کرد و گفت:‌متاسفانه در این حادثه 9 تن کشته و 13 تن زخمی شدند که اکثر حادثه دیدگان دانشجوی دانشگاه شوشتر بوده‌اند. رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور خاطر نشان کرد: راننده مینی بوس نیز در این حادثه کشته شده اما راننده تریلی زخمی شده است.

تکمیلی/ ساعت 12:3

امام جمعه گتوند به دیدار مصدومین حادثه جاده شوشتر -دزفول رفت.  امام جمعه گتوند با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول با حادثه دیدگان تصادف جاده شوشتر دزفول دیدار کرد  و از نزدیک جویای وضعیت  درمانی حادثه دیدگان شد. وی ضمن تسلیت به خانواده های  فوت شدگان این حادثه ، از وضعیت موجود راه ها ابراز ناراحتی نمود وافزود: درخصوص غیر استاندارد بودن راهها بارها به مسئولین امر تذکر دادیم. ولی گویا گوش کسی بدهکار نیست. حجت الاسلام  سیدحسین علوی اصل  افزود:مسئولین باید در خصوص حادثه گزارش دهند ، وزرات راه و شهرسازی  باید پاسخگو باشدو قوه قضائیه  با متخلفین و بی توجهان به سلامتی شهروندان برخورد قانونی کند.

تکمیلی/ ساعت 13:17

فرماندار گتوند گفت: مینی‌بوس حامل افراد زیادی مانند دانش‌آموز، دانشجو، کارگر و کارمند و... بوده است و کشته‌شدگان منحصر به یک قشر خاص نیستند. وی با اشاره به آمارهای اعلام شده در این زمینه گفت: در این باره 10 کشته تاکنون تائید شده است و 9 نفر نیز مصدوم شده‌اند و به بیمارستان‌های دزفول و شوشتر اعزام شده‌اند. محمدپور تاکید کرد: نمی‌توان درباره دانش‌آموزان کشته شده در این حادثه اظهار نظر کرد و در این باره باید منتظر اطلاعات تکمیلی بود.

تکمیلی/ ساعت 13:55






تکمیلی/ ساعت 14:52

در اتفاقی جالب یکی از کشته‌شدگان تصادف مینی‌بوس در محور گتوند - شوشتر که به سردخانه منتقل شده بود، با بروز علایم حیاتی به زندگی بازگشت. یکی از این مجروحان حادثه به تصور اینکه بر اثر این تصادف جان خود را از دست داده است توسط نیروهای امدادی به سردخانه منتقل شد اما پس از دقایقی علایم حیاتی در وی تشخیص و از سردخانه به بیمارستان انتقال یافت تا مداوا بر روی این مجروح انجام شود.

تکمیلی/ ساعت 15:02

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه فوری با وزیر راه و شهرسازی درباره حادثه جاده گتوند شوشتر خبر داد.حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: پیگیر برگزاری جلسه ای فوری با وزیر راه و شهرسازی هستم و این مشکل را با وی مطرح خواهم کرد.

تکمیلی/ ساعت 15:05

اسامی هشت تن از کشته شدگان این حادثه را که هویت آنها شناسایی شده اعلام شد. قاسم پویانژاد ،حسین رمضان زاده ، محمدجاویدانه ، فرهاد کریمی ، اعظم حسین پور ، سپیده حسینی و خانم ها رحیم پور و شهریاری هشت تن از کشته شده این حادثه می باشند که هویت آنها تاکنون مشخص شده است. هویت دو تن دیگر از کشته شدگان این حادثه که یک زن و یک مرد می باشند هنوز مشخص نشده است. این حادثه یازده کشته و سیزده مصدوم بر جای گذاشت.

تکمیلی/ ساعت 15:16

هم اکنون تعداد کشته شده‌های حادثه به 11 نفر رسیده است. با توجه به وضعیت بد دیگر مجروحان، احتمال افزایش تلفات وجود دارد. چهار نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان‌های خاتم‌الانبیا شوشتر منتقل شدند که یک نفر از آن‌ها به صورت سرپایی معالجه شد و سه نفر دیگر به دلیل وخامت حال به اهواز اعزام شدند که یکی از آن‌ها فوت کرد. هشت نفر از مجروحان نیز به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شدند که متاسفانه یکی از این مجروحان به دلیل وخامت حال فوت کرد.


اخبار تكميلي در اين زمينه متعاقبا ارسال خواهد شد

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲۰
comment
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
11
comment متاسفانه باز هم خوزستان خبرساز شد.و طبق معمول جلساتی را جهت پیدا کردن عاملین این حادثه برگزار می کنند و بعد از چند روز به فراموشی سپرده میشود.خداوند رحمتشان کند و به بازماندگان صبر عنایت بفرماید.
comment
عنایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
7
comment این هم مصیبت خوزستان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
7
comment نماینده ها که استعفا دادن حالا بیان این اوضاع رو ببین
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
7
comment این اولین تصادف نیست. جاده آبادان جاده ماهشهر
جاده هفتکل
و .... چرا کسی رسیدگی نمی کنه و فقط موقع حادثه به فکر هستیم؟؟؟؟
comment
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
6
comment برادران مسول فردای اخرت باید جوابگوی مادر داغدید این عزیزان باشید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
5
comment لطفا نذارید مسئولین مقصر باز هم حادثه رو فراموش کنن. ازشون بخواید پاسخ بدن. باید مقصر مشخص بشه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
7
comment آقایون فکر آب کشاورزی اصفهان هستند تا جایی که حاضرند امنیت استانمون بهم بریزه ولی فکر جاده های خوزستان نیستن این هم جزئی از مشکلات استان ولی چند صد نفر دیگه بچه و زن و پیر و کوچک بمیرن تا شاید دل و احساسات آقایون تکونی بخوره البته بی عرضگی و مظلومیت تقصیر خودمونه باید شروع کرد دست به دست هم. مردم و مسئولین . البته اگه جو میز ریاست کورشون نکرده باشه؟! ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
2
comment مردم محروم خوزستان
comment
ارین
|
United States
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
2
comment نمایندگان عزیز ایا دیگه عبرت کافی نیست خواهش میکنم پافشاری کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
2
comment این است وضعیت اسفبار استان ما؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
0
2
comment از .... همه ی عزیزان درخواست می شود که با طرح سوالاتی جدی، از مسئولان وزرات راه و شهرسازی سوال کنند که تا چه موقع در استان خوزستان باید این حوادث رخ دهند؟
آیا آمار رسمی اعلام شده از سود خود این وزارت خانه که بیان می کند تنها 14 درصد از راههای استان خوزستان استاندارد هستند زنگ هشدار نیست؟
آیا همچنان باید پروژه های مهم این استان در بحث راه های ارتباطی، در اولویت این وزارت خانه نباشند؟
چه توضیحی وجود دارد که درآمد حاصل از فروش فولاد خوزستان در جایی دیگر از این استان هزینه شود در حالی که راه های این استان وضعیتی بحرانی دارند؟!
کار مطالعاتی پروژه های متعددی که در حوزه راه و شهرسازی این استان از آنها نام برده می شود تا چند ده سال دیگر قرار است ادامه یابد بی آنکه اراده ای در جهت اجرای آنها وجود داشته باشد؟
آمار کشته شدگان سال 1392 در مناطق مختلف استان خوزستان به دلیل کیفیت پایین مسیرهای ارتباطی نشان دهنده ی وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی است! چه کسی باید پاسخگوی جان این همه انسان بی گناه باشد؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
4
comment آقای مقتدایی بنظر شما پرداختن به این مصیبت های استان بهتر از این نیست که شما پشت تریبون لطیفه بگید و از آبادانی بودن یا نبودن خودتان حرف بزنید و مشاوران آنچنانی حاشیه دار انتخاب کنید و ... ///
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
comment امان از مشاورن کج فهم...
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
3
comment باز هم قصه تكراري رنج ها و مصيبت هاي مردم خوزستان
يادم مي ياد هنگامي كه در نوشته قبلي دلايل مهاجرت از استان خوزستان چيزهايي نوشته بودم يكي از مخاطبين گفته بود نوشته ها احساسي است و................ بايد گفت جاي تاسف دارد و بس و البته شرمندگي براي مسئولين استان و كشور كه امروز وضع غني ترين استان كشور اين است و كيف و حالش را تهراني ها دارند
comment
کارون ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
2
comment کجایند نمایندگانی که دست جمعی استفعفای نمادین میدهید ...
سهم جاده های ما از کشور همین است؟؟؟
این است درد من خوزستانی مظلوم ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
3
comment استاندار پرحاشیه جواب بده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
2
comment آقای استاندار گتوند و جاده مرگش را بعنوان نواحی آبادان بپذبر و التفاتی داشته باش
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
2
comment هنوز ادامه دارد...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
0
1
comment 22 نفر خوزستانی کشته شدند.تا حالا دیدید یا شنیدید که مجلس یا دولت جلسه اضطراری برای بررسی موضوع برگزار کرد؟ انگار نه انگار .حداقلش وزیر راه باید استعفا میداد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment چرا خوزستان با این منابع باید از همه ی استلن ها بد بخت تر باشه واقعا چرررررااا؟کسی هست جواب بده آیااااا!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار