اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
شوشان: عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان گفت: با وجودی که آب پشت سدهای خوزستان در حال تبخیر شدن است موضوع کم آبی کارون به خطوط انتقال آب به زاینده رود نسبت داده می شود.

به گزارش ایمنا، مصطفی حجه فروش در سی و چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان، خواستار بازگشتن حقوق حق آبه داران استان اصفهان شد و افزود: در بحران آب همه بخش ها دولتی،خصوصی و مردم باید کمک کنند تا چرخه کشاورزی بچرخد.

سید رسول رنجبران نیز تصریح کرد: واردات و صادرات به عنوان دو مولفه مهم تجارت خارجی است که باید به صورت کارشناسی و با اهداف بلند مدت سیاست گذاری شود.
وی واردات کالاهای سرمایه ای و مواد اولیه را عامل مهم در صادرات کالا و خدمات با ارزش افزوده دانست و اظهار داشت: ایجاد محدودیت و یک سویه نگری به موضوع واردات باعث شده بخشی از کالاهای ایرانی نتواند با استفاده از تکنولوژی روز تولید و صادر شود.

رنجبران خواستار برنامه ریزی منجسم اتاق و کلیه تشکل ها اقتصادی برای ارایه پیشنهادات کاربردی برای حل مسایل بنگاه های اقتصادی شد. رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز به شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: برخی از مصوبات شورای گفت و گو اجرایی و برخی نیز اجرا نمی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار