اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
شوشان/ روزنامه نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: در حالی که گوش به زنگ هستیم که از فعالیت های شوراهای شهر خبرهای خوشی داشته باشیم، از این بابت هم سکوت خبری حکمفرماست و دبیرخانه های شوراها خبرهای مربوط به تشکیل جلسات و مصوبات خود را اطلاع رسانی نمی کنند. در این میان از برخی شوراها هم دورادور موارد ناامید کننده ای می رسد.
از جمله شنیدیم که حدود یک ماه است جلسات شورای شهر امیدیه تشکیل نشده و علت آن اینطور که می گویند و امیدواریم صحت نداشته باشد دو دستگی و اختلاف بین اعضاست. برای رفع این کدورت ها، فرماندار امیدیه با اعضای شورا جلساتی داشته و آنها را به وحدت و همدلی و پرهیز از چند دستگی ترغیب نموده است.

اعضای شورای شهر امیدیه و دیگر شهرها می دانند که تشکیل نشدن جلسات شورا به طور متوالی خطراتی برای آنها دارد و در صورت ادامه، بعید نیست به انحلال منجر شود که امیدواریم این وضعیت ادامه پیدا نکند.
ما علاقمندیم که شوراها به احترام رأی مردم از سلایق و خواست های فردی صرف نظر و با وحدت و انسجام به کار خود ادامه دهند و بجای لجبازی یا اعمالی که به زیان شهر و شهرداری است، برای پیشرفت امور شهر خود گام بردارند و از شوراهایی که در گذشته به انحلال کشیده شدند عبرت بگيرند.

آخرین خبر از امیدیه حاکی است که نماینده مردم این شهر (آقای آغاجری) با اعضای شورای شهر دیداری داشته و ضمن آن اعضا را به اتحاد و همدلی دعوت کرده است.
البته اعضای شوراها پس از تشکیل، در کلاس های آموزشی شرکت کرده اند و از مواد قانونی و وظایف شوراها اطلاع پیدا کرده اند، بنابراین بهتر است درس های خود را مرور کنند تا مبادا نمره مردودی بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار