اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
شوشان: رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: ابراز استعفای چند تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس امر پسندیده ای نیست.

حسین محمدزاده در گفتگو با ایرنا خراسان افزود: ابراز استعفا با دادن استعفا کاملا متفاوت است.

وی گفت: استعفای هر نماینده باید تقدیم هیات رییسه و از سوی آن اعلام وصول شود و در نهایت نمایندگان به آن رای دهند.

نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در خصوص نمایندگان استان خوزستان غیر از ابراز استعفا هیچیک از مراحل فوق طی نشده لذا استعفا رسمی نبوده و صرفا این استعفا بیان شده است.

وی گفت: از نظر من این اقدام نمایندگان خوزستان در شاءن مجلس و جایگاه نمایندگان نیست.

محمدزاده افزود: اگر این نمایندگان معتقد به تضییع حق استان خود هستند و اگر استدلال و منطقی دارند باید در صحن مجلس با حضور قوی در جایگاه خود از حق مردم حوزه انتخابیه دفاع نمایند.

وی اظهارداشت: صحبت از استعفا تنها موجب هیاهو و بحثهای بی مورد در کشور می شود که این مساله به هیچوجه در شاءن مجلس شورای اسلامی نیست.

او گفت: خواسته های نمایندگان برای حوزه انتخابیه باید در فضای کارشناسی، تخصصی و با برنامه ریزی مطرح و بررسی شود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی افزود: ایجاد هیاهو، استعفا و اعتراضات شفاهی نه تنها نتیجه ای ندارد بلکه مناسب نیست و هیچکس هم توجهی به این اقدامات نمی کند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد هرکس صدای بلندتری در مجلس داشته باشد و حرفش را به کرسی بنشاند اصل برنامه ریزی در مجلس و کشور زیرسووال می رود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بودجه این استان در لایحه پیشنهادی سال آتی همانند پارسال و رقم 75/5 کل بودجه است که البته انتظار افزایش آن را داشتیم لذا در همین راستا مدافع حقوق خراسان هستیم.

محمدزاده اظهارداشت: در این ارتباط به شکل مطلوب طی دیدار حضوری و با ارائه درخواست مکتوب از شخص رییس جمهور و با برگزاری دو نشست با معاونت راهبردی ریاست جمهوری خواسته و حقوق خراسان رضوی را پیگیری کرده ایم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
mohsen
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
2
comment شما از بودجه خودتان بذل وبخشش بفرمایید.
comment
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
2
comment اگر شما هم جای نمایندگان خوزستان بودید ومی دیدید که هیچ ارزشی برای شما واستانتان قائل نیستند تا حالا هزار بار استعفا داده بودید ، متاسفانه وقتی شاهد هستید در امدی که از خوزستان بدست می اید در خراسان هزینه می شود حق دارید اینگونه قضاوت کنید ، ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
comment
0
2
comment خراسانی های عزیز: شما از اوضاع احوال و شرایط زندگی ما چیزی نمید انید این نمایندگان خوزستان هستند که با هوای خوزستان با آب شرب خوزستان با بیماریها و مشکلات مردم آشنا هستن ،پس لطفا شما به نمایندگی از مر دم خراسان به نمایندگی خود ادامه دهید و در امور مردمی که از زندگی و احوال آنها بی خبرید اظهار نظر نفرماید با تشکر
comment
ارمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment اقای نماینده استان خراسان....
توچیکاره مملکتی درباره خوزستان نظر میدی
به فکراستان خودت باش تمام بودجه رو بردین خراسان باز هم ناراحتین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار