اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۸۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
سخنگوی شورای شهر اهواز خواستار شد
باید اقدامات لازم در راستای اخذ مطالبات شهرداری از شرکت‌های بزرگ در ازای ایجاد آلودگی‌های حاصل از فعالیت آن‌ها صورت بگیرد.
عضو شورای شهر اهواز خواستار اخذ عوارض از شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی به علت ایجاد آلودگی شد.
 
مریم ابریشم‌کار عصر امروز در سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: امیدوارم در راه تحقق فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب و سفارشات ویژه‌ای که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فرمودند و امسال را با این نام مزین کردند بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: از تمامی مهمان‌های نوروزی که استان شهیدپرور، سرسبز، زرخیز و باستانی خوزستان را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، کمال تشکر را داشته و امیدوارم همیشه خاطره خوش در ذهن خود از استان و هم‌استانی‌های عزیز داشته باشند.

عضو شورای شهر عنوان کرد: شهرداری اهواز با همکاری و همفکری شورای اسلامی شهر اهواز تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا امسال نسبت به سال گذشته محیطی مناسب، زیبا و آرام برای مهمانان و شهروندان گرامی مهیا کند که امید است رضایت خاطر این عزیزان را جلب کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: تشکر ویژه می‌کنم از تمامی شهروندان محترم و مهمانان عزیز که به حرمت ایام فاطمیه و شهادت دختر پیامبر اکرم که امسال با ایام نوروز همراه بوده نگه داشته و با حضور خود در تکیه‌ها و مراسم عزاداری ارادت همیشگی خود را به ائمه اطهار نشان دادند.

ابریشم‌کار با اشاره به فرا رسیدن روز سلامت و بهداشت جهانی افزود: باید اقدامات لازم در راستای اخذ مطالبات سازمان شهرداری از شرکت‌های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در ازای ایجاد آلودگی‌های حاصل از فعالیت آن‌ها صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: شرکت‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی در هر سال، هزار میلیارد تومان باید به عنوان عوارض به سازمان شهرداری اهواز پرداخت کنند که متاسفانه ما در این زمینه شاهد کوتاهی و بی‌توجهی این شرکت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: لازمه آن تشکیل کار گروهی در شورا با همیاری استاندار و شهردار کلان شهر اهواز و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و حمایت همیشگی نماینده آیت الله موسوی جزایری مقام معظم رهبری در استان است.

ابریشم کار با اشاره به اخذ عوارض از شرکت‌های خدمات ارتباطی مانند رایتل و ایرانسل اظهار کرد: این شرکت‌ها در گوشه و کنار شهر دکل‌های خود را مستقر کرده‌اند در حالی که این دکل‌ها آلودگی‌های محیطی فراوانی را در اثر ارسال سیگنال‌های ارتباطی در محیط شهر ایجاد می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه دفا‌تر مرکزی این شرکت‌ها در مرکز کشور قرار دارد و به همین دلیل عوارض آلودگی ناشی از دکل‌های این شرکت‌ها به سیستم شهرداری تهران تزریق می‌شود.

سخنگوی شورای شهر اهواز، خواستار تنظیم لایحه‌ای مبنی بر دریافت عوارض از این شرکت‌ها در چهارمین شورای شهر اهواز شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
comment
0
2
comment زنده باد ای شیرزن،مابقی اعضا بجای لابی کمی یاد بگیرند
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
comment
0
1
comment ورودی کوی رمضان دو شرکت مهم 1- لوله سازی 2- شرکت کربن بلک 3- زندان که هر کدام تهدید و آلیندگی خاص خود را دارد و.... اگر فقط مکاتبه ای شود قطعا اقدام خوبی خواهد شد .
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
comment
0
1
comment شهرداری از حق نفس کشیدن مردم هم عوارض می گیره . خواهرم کو گوش شنوا
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
comment
0
1
comment ای بابا,,,,,,,,,سوابق اجرایی این شیر زن مهمه ؟؟؟؟!!!
comment
تنهایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
comment
0
1
comment آیا تمامی مسائل شهر را فقط یک عضو باید بیان کند،بعدش وقتی وسائل و مشکلات شهر اهواز رابیان میکند مورد هجوم دیگر اعضا شورا قرار می گیرد!
آیا این انصاف و عدالت حکومت علی (ع) است که با این شعار بالا میروید و وقتی به بالا رسیدید خون مردم را تبدیل به پول میکنید برای آسایش خود و خانواده هایتان؟
تنها عضوی که در شورای شهر به دا مردم می رسد کسی نیست جزئ (((((((((((((((مریم ابریشم کار)))))))))))))))))
comment
ثارالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
comment
1
0
comment با سلام واحترام بر اقا امام زمان
جالب توجه دوستان زمانی خانم ابریشم کار بر شهردار اعتراض میکرد و الان رویش بعد از سال عوض شده تو فکر آلاینده ها و پول گرفتن رفته چون بعد سعی و تلاش فراوان [...] به عنوان مشاور [...] شده و مراد حاصل شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار