اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
احمد خرم در همایش حامیان دولت در اهواز:
وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات خاطرنشان‌کرد: حرکت توسعه‌ای در چهار محور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی صورت می‌گیرد؛ در حالی‌که حرکت اصلاح‌طلبان فقط در بعد فرهنگ و سیاست بود و در بعد اجتماعی و اقتصادی گامی برداشته نشد.
احمد خرم ˈ شنبه شب در همایش بزرگ حامیان دولت تدبیرو امید که در تالار مهتاب اهواز برگزار شد با اشاره به تغییرات به وجود آمده در مدت هشت ماه شروع به کار دولت روحانی گفت: با روی کار آمدن دکتر روحانی فضای امنیتی به فضای سیاسی تبدیل و راه برای تعاملات بین المللی هموار شده است. 

استاندار اسبق خوزستان بزرگ شدن دولت، بیکاری 22درصدی، افزایش حجم نقدینگی، تورم و رکود را از چالش های اقتصادی پیش روی دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: با بازسازی روابط خارجی و شکست پروژه ایران هراسی راه برای شکستن تحریم های ظالمانه و غیرقانونی هموار شده است. 

خرم با اشاره به این که با مشکلات و چالش های موجود انتظار معجزه از آقای روحانی نداریم گفت: انتقاد ما از آقای روحانی این است که ایشان دو ماه پس از شروع به کار دولت می بایست می گفت چه چیزی از دولت قبلی تحویل گرفته و دولت یازدهم میراث دار چه مشکلات و چالش هایی است تا توقعات و انتظارات مردم منطقی شود. 

وی با اشاره این که اصلاح طلبان نباید اشتباهات گذشته را مرتکب شوند افزود: اصلاح طلبان در زمان دولت آقای خاتمی بیشتر به مسایل سیاسی و اجتماعی پرداختند و از مسایل اقتصادی غافل شدند و نتیجه این که دولت بعدی با انگشت گذاشتن روی مسایل اقتصادی و وعده های اقتصادی توانست آرای مردم را به خود جلب کند. 

خرم در ادامه از عملکرد اقتصادی دولت قبل به شدت انتقاد کرد و گفت: افزایش حجم نقدینگی، افزایش شمار کارکنان دولت در طول هشت سال گذشته و هزینه نکردن درآمدهای سرشار نفتی برای توسعه زیرساخت ها به ویژه راه آهن و بزرگراه سبب شد تا کشور از مسیر توسعه فاصله بگیرد . 

وی گفت: بر اثر اتخاذ تصمیم های غیرکارشناسی حجم نقدینگی کشور از 67هزار میلیارد تومان در سال 1384 به 540هزار میلیارد تومان در سال 1392 رسید که رشد حجم نقدینگی در تاریخ اقتصاد ایران بی سابقه است. 
زیر راه و ترابري دولت اصلاحات با ارائه آمار و ارقامی از حجم نقدینگی، تورم، بودجه جاری کشور و اجرای پروژه‌های راه‌آهن و اتوبان، به مقایسه‌ي عملكرد دولت‌های قبل پرداخت و از کاهش ارزش پول و روی زمین ماندن بسیاری از پروژه‌هاي نيمه‌تمام از جمله فردگاه امام خمینی(ره) و خط راه‌آهن با سرعت بالای تهران- اصفهان، به دلیل نبود نقدینگی انتقاد کرد و گفت: کارها ماند اما پول نماند؛ چرا فریاد مسئولان بلند نمی‌شود.
 
وی افزود: با وجود اعتمادی که به دولت یازدهم در ایجاد فضای صداقت و امنیت در کشور دارم اما یک انتقاد هم به دولت دارم و آن این است که دولت باید به مردم می‌گفت چه تحویل گرفته است.
 
خرم با تاكيد بر اين‌كه باید به شدت به بیداری و آگاهی مردم حساس باشیم و فكر نکنیم آنچه ما می‌دانیم را همه مردم می‌دانند و با بيان‌اين‌كه اگر تحلیلگر اخبار نیستیم لازم‌است حداقل توزیع کننده آن باشیم، ادامه‌داد: روحانی و دولت او بعد از یکسال نمی‌توانند بگویند چه تحویل گرفته‌اند اما خارج از دولت می‌توان این کار را کرد و باید او را حمایت کنیم. مسئله روابط بین‌المللی و انرژی هسته‌ای و رفع تحریم‌ها برای دولت روحانی در اولویت است اما باید نیم‌نگاهی به بدنه ستادهای انتخاباتی داشته باشد و به مباحث اجتماعی توجه کند. مسائل خرده ریز مثل بیکاری باید حل شود. ما تنها کشوری در دنیا هستيم كه نرخ بیکاری فارغ التحصیلان آن بیشتر از نرخ عمومی آن است و این يك فاجعه است.
 
استاندار اسبق خوزستان خاطرنشان‌کرد: رکود بدون کمک دولت حل نمی‌شود و لذا دولت باید در این مسئله وارد شود تا بتوان ظرفیت فعال کشور را به‌کار گرفت.
 
وی در پایان از نقش خاتمی و عارف در خلق حماسه 24 خرداد یاد کرد و گفت: حماسه 24 خرداد نشان داد راه مبارزه، راه پارلمانی است و باید از روش‌های رادیکال پرهیز کرد. باید با تحلیل درست مردم را پای صندوق کشاند. این انتخابات به ما گفت 8 سال یک دسته‌سازی و تمرکز قدرت در یک جناح به جایی نمی‌رسد.

* در این مراسم دکتر فرج اله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، جمال درویش مشاور استاندار و رییس روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سیدرسول موسوی مشاور استاندار خوزستان  حضور داشتند. ضمن اینکه آقایان جمال عالمی نیسی مشاور استاندار، سیدامیرحمزه موسوی مسئول ستاد روحانی در اهواز و حجت الاسلام فیاضی مسئول کمیته روحانیون ستاد روحانی در استان خوزستان نیز به ایراد سخن پرداختند که در سایت شوشان منعکس شده است. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
comment
1
0
comment [...]نمی کشید که این دعوت کردید؟...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment http://www.khoorna.com/archives/45817.html
comment
اهواز سرفراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
comment
1
0
comment جناب مهندس خرم بفرمایند در دوره استانداری ایشان در خوزستان برای این این استان چکار کردند؟در دوره جناب ایشان بود که آب را بی حساب کتاب از سرشاخه های کارون و دز به اصفهان و قم و یزد و کرمان سرازیر شد.
comment
زارعیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment رتبه بندی وب سایت های استان خوزستان بر اساس رنکینگ گوگل

http://www.zagweb.ir/%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%B2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار