شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

سید محمد تقی نوربخش با تأکید بر اینکه کسر حق بیمه از اضافه کار بر اساس قانون تأمین اجتماعی الزامی است، اظهار داشت: سازمان بیمه گر براساس لیست ارائه شده حق بیمه را از اضافه کار کسر خواهد کرد.
به گزارش متین نیوز -‘سید محمد تقی نوربخش’ در گفت وگو با ایرنا در قائمشهر با تأکید بر اینکه کسر حق بیمه از اضافه کار بر اساس قانون تأمین اجتماعی الزامی است، اظهار داشت: سازمان بیمه گر براساس لیست ارائه شده حق بیمه را از اضافه کار کسر خواهد کرد.وی ادامه داد: کسر حق بیمه از حقوق، دستمزد و اضافه کار براساس قانون تامین اجتماعی اعمال می شود.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بر ارتقای کیفیت تجهیزات مراکز درمانی و بیمارستان های ملکی این سازمان بعنوان اهداف و چشم اندازهای کاری پیش رو نام برد و گفت:اعتبار تخصیصی برای این منظور در سال جاری دو برابر سال قبل است.
وی سیاست سازمان تامین اجتماعی ر ا پیشرفت و توسعه تجهیزات پزشکی اعلام کرد و افزود: این سازمان برای دستیابی به این امر عقب نخواهد ماند.
نوربخش از افتتاح مرکز جراحی قلب باز شمال کشور واقع در قائمشهر در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با تجهیز این مرکز به دستگاههای آنژیوگرافی مدرن ، در دهه فجر امسال آماده خدمات دهی به بیمه شدگان استان های مازندران ، گیلان ، گلستان ، خراسن شمالی و سمنان است .
وی به فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای طرح کارت هوشمند الکترونیکی بجای دفترچه های بیمه ای اشاره کرد و گفت: باانجام کارمطالعات و برنامه ریزی های لازم ، استفاده از این کارت هوشمند درمراکز ملکی درمانی سازمان تامین اجتماعی اجرایی خواهدشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار