اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
ایرانسل از عرضه سیم کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان به مشترکین جدیدی که تا 15 فروردین 94 به شبکه ایرانسل بپیوندند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین برای درخواست سیم کارت هدیه، کافیست یک پیامک بدون متن به شماره ویژه 2112 ارسال کنند و پس از دریافت کدپستی ثبت شده در سیستم و بررسی آن، کافیست به منظور تایید نهایی این کدپستی، پیامک دیگری به شماره 2115 ارسال دارند. سیم کارت هدیه، بدون هزینه به نشانی محل سکونت مشترک ارسال خواهد شد.

مشترکینی که تا 15 فروردین 94 سیم کارت هدیه خود را فعال کنند، از یک گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه رایگان سرویس "حساب چندکاربره" برخوردار می‌شوند. با استفاده از این سرویس، مشترکین میتوانند بسته‌های اینترنت حساب چندکاربره را با دیگر مشترکین ایرانسل به اشتراک بگذارند. فعال سازی رایگان حساب چندکاربره ایرانسل با شماره‌گیری کد  #1*3*400* ممکن است.

همچنین در همین بازه زمانی، مشترکین با هر بار شارژ حداقل 2هزار تومانی سیم کارت خود، هزار تومان اعتبار هدیه 7 روزه برای مکالمه های ایرانسلی خود دریافت خواهند کرد. اعتبار هدیه هم روی سیم کارت اصلی و هم روی سیم کارت هدیه قابل دریافت است. همچنین تمامی مشترکین جدید، تا 15 فروردین 94 با خرید هریک از بسته های اینترنت همراه با بیش از 5هزار تومان قیمت، معادل 5هزار تومان اعتبار رایگان مکالمه ایرانسلی با اعتبار زمانی 2 روز دریافت خواهند کرد.

 مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص طرح‌های نوروزی ایرانسل و همچنین تخفیف تا 90 درصدی در مکالمات ایرانسل با استفاده از سرویس جزیره هوشمند، تخفیف 35 درصدی برای مکالمه و پیامک با استفاده از سرویس شماره جادویی، مکالمه رایگان با طرح قرمز یک ستاره، مدیریت هزینه با تعرفه های رنگی و بسته های افزایشی مکالمه، پیامک و اینترنت، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور به نشانی www.irancell.ir ممکن است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار