اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
استاندارمقتدایی:
وقتی در شهری فرماندار و شهردار آن با هم اختلاف داشته باشند باید فاتحه آن شهر را خواند.
شوشان- علیرضا عبدالله نژاد: استاندار خوزستان در جلسه خدمات سفرهای نوروزی که با حضور مدیران کل، فرمانداران و شهرداران استان خوزستان برگزار شد با انتقاد از بی تفاوتی برخی از مسئولان استان و غیبت در برخی از جلسات ستادی در استانداری خوزستان بیان داشت:برخی از تعلل ها مدیران استان خسارات زیادی را برای استان در پی خواهد داشت. من بعد غایبان در جلسات استانداری را رسانه ای می کنم.

عبدالحسن مقتدایی بیان داشت: خیانت در امانت تنها به خیانت در اموال دیگران خلاصه نمی شود بلکه هدر دادن فرصت ها و زمان از سوی مسئولان خیانت در امانت محسوب می شود. عدم مسئولیت پذیری خیانت در امانت است. استان خوزستان با این روند به جایی نمی رسد. 

نماینده عالی دولت در استان خوزستان یادآورشد: احکام مسئولینی که در دستان ماست امانت است.اگر هر کدام از ما مسئولین به رسالت و وظایف محوله به نحو احسن عمل کنند دیگر نیازی به تشکیل جلسات آموزشی و هماهنگی کمتر احساس می شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: چه ضرورتی دارد که هرساله در ایام پایانی سال در این گونه جلسات تکرار مکررات کنیم و مسائل تکراری را دنبال کنیم. در این گونه جلسات باید پیشنهادات و  برنامه های خلاق و نوآورانه توسط فرمانداران و شهرداران ارائه شود. باید رفتارهای خود را منضبط کنیم. 

مقتدایی ادامه داد: تکرار مکررات در جلسات ستاد سفرهای نوروزی دردی را دوا نمی کند. اینطور نمی توان انتظار تحول داشته باشیم.بخشی از گرفتارهایی که ناشی از این است که ما مسئولین به آنچه باید عمل کنیم سرباز می زنیم. عدم خلاقیت و نواوری در میان مدیران استان نگرانی های را افزایش می دهد.

رییس شورای اداری استان خوزستان بیان داشت: وقتی در شهری فرماندار و شهردار آن با هم اختلاف داشته باشند باید فاتحه آن شهر را خواند. در مباحث شهری و عمران خدمات شهری باید هم افزایی لازم صورت گیرد. 

مقتدایی با انتقاد از  کم توجهی برخی مدیران و فرمانداران و شهرداران به تصمیمات جلسات و دستورالعمل های استان گفت: چرا باید در جلسات با اهمیتی همچون این جلسه شهردار سه شهر بزرگ حضور نداشته باشند. 

استاندار خوزستان در خصوص تمهیدات سفرهای نوروزی گفت: کمپ های نورزوی باید در مناطق زیبا شهر احداث شود.مسافران باید در محل کمپ های نورزوی احساس امنیت و آرامش کنند. محصولات صنایع دستی استان باید در همه شهرها توزیع و عرضه شود. چرا نباید بعد از چندین سال به بسته بندی خرما و عرضه آن در شهرهای جنوبی استان سامان داد؟ چرا بسته بندی ها متنوع و در حجم های کمتری عرضه نمی شود؟ 

نماینده عالی دولت در استان خوزستان گفت: آیا نمی توان تمهیداتی اندیشید و در ورودی های شهر محصولات بومی استان را بسته بندی های متنوع عرضه کرد؟ چرا باید سالیان سال عرضه گوشت قرمز در منطقه بارانگرد به همان منوال سابق بچرخد. تا کی باید عرضه سبزی در شهرستان های حمیدیه و رامهرمز بدین شکل کنونی باشد؟ تا کی می شود به عرضه گتره ای و فله ای ادامه داد؟ 

استاندار خوزستان شهرداران و فرمانداران را ملزم به ارائه پیشنهادات خلاقانه و جدید در خصوص تمهیدات سفرهای نوروزی کرد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
comment
0
1
comment سرریز فاضلاب آبروی شهر اهواز را برده است و مدیر آبفا در خواب زمستانی است
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
comment
0
0
comment مدیرکل ضعیف 4 ساله که اتفاقا همیشه در اول جلسات حاضر است را برکنارکنید.که در این 4 سال اداره در حال درجا زدن است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
comment
0
0
comment آقاي مقتدايي پاسخ اين چراها را بايد خودتان بدهيد مگر كسي هم از شما بالاتر در استان وجود دارد؟ مشكل اينجاست كه حاضر نيستيد مديران اصلاح طلبي كه منصوب شدند و نتوانستند به انتظارات پاسخ دهند را بركنار كنيد و در رودر بايستي هستيد بهتر است اعتراف كنيد البته شجاعت شما را ديده ايم ولي در اين خصوص كم آورده ايد
comment
ميلاد نظري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
comment
0
0
comment فقط دكتر مقتدايي ميتونه خوزستان از اين عقب ماندگي نجات بده...توي اين 20ماه خدمت ايشان تمام نقاط شهر اهواز پروژه تعريف شده و در حال اجراء ميباشد...نمونه اون تعريض پل كيانپارس كه حجم بالاي ترافيك رو كاهش داده ...متشركريم دكتر..
comment
شهروند اهوازی
|
United States
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
comment
0
0
comment اقا تذکری به یکی از فرماندارهاتون بدید که به شرکتها و سازمانهای بزرگ تو یکی از شهرهای اصلب استان گفته لازم نیست عوارض شهرداری رو بدید و من از شما حمایت میکنم یعنی فرماندار باید حامی خدمات رسانی به مردم باشه شهرداریها همینطوری کمیتشون میلنگه چه برسه به اینکه شرکتهای بزرگ هم بخوان با زور فرماندار عوارضشون ندهن این از علایم آخرالزمانه انگار،بابا دولت تدبیر مگه فقط اسمه آخه این چه تدبیریه اقای استاندار
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار