اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
 معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: به دلیل تعطیل بودن چند روز ابتدای سال قیمت مرغ و میوه تا حدودی افزایش یافت که پیش بینی می شود از روز شنبه قیمتها متعادل شوند.

ابوالقاسم کوره چینی پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با تعطیل بودن روزهای ابتدای سال و عدم فعالیت کشتارگاه قیمت مرغ تا حدودی در بازار افزایش یافته است.

وی گفت: امسال وظیفه خریداری و توزیع میوه و مرغ توسط تعاون روستایی و جهاد کشاورزی استان انجام می شود و سازمان صنت و معدن استان وظیفه نظارت بر بازار را دارد.

معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بیان کرد: متاسفانه میوه هایی که تعاون روستایی در مرحله اول خریداری کردند کیفیت مناسبی نداشتند و مردم از میوه هایی که توزیع شد ناراضی بودند.

ابوالقاسم کوره چینی افزود: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت 55 هزار ریال به مصرف کننده عرضه می شود و بر اساس قیمت های مصوب تنظیم بازار استان قیمت مرغ کشتار روز باید 78 هزار ریال توزیع شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون قیمت مرغ کشتار روز در بازار 82 هزار ریال است و در استان های دیگر به 85 هزار ریال نیز رسیده است.

معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در خصوص شایعه توزیع مرغ منجمد به جای مرغ کشتار روز در بازار افزود: تا کنون چنین موردی در بازار استان مشاهده نشده است و اگر مردم چنین موردی را مشاهده کردند به سازمان صنعت و معدن اطلاع دهند تا رسیدگی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار