شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
در بازدید اعضای شورای شهر ، معاون فنی و عمرانی شهرداری، سرپرست منطقه هفت و مدیرروابط عمومی مطرح شد:
با ایجاد فضای سبز در سطح این تپه ها و کاشت اصولی و ترتیبی درختان در سطوح شیب دار و استفاده از سیستم آبیاری قطره ای، می توان تپه های حصیرآباد را سبز کرد و از این پتانسیل برای بهبود فضاهای گردشگری و توریستی استفاده کرد.
 جمشید سلحشور،احمد باورساد و علی ناصری رییس و اعضای کمیسیون عمران و معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز به همراه محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری، ارسلان شهنی سرپرست منطقه هفت و فرزین حاتمی کاکش  از پروژه های عمرانی منطقه هفت و  تپه های حصیرآباد بازدید کردند.

در این مراسم سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: از آنجاییکه شهردار اهواز و اعضای شورای شهر توجه و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده اند، در همین راستا از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه هفت بویژه تپه های حصیر آباد بازدید کردیم که با اجرای پروژه هایی مانند توسعه فضای سبز می توانیم به توسعه مناطق حصیرآباد و آل صافی کمک کنیم.

محمد صفری از اجرای پروژه تپه های سبز در حصیر آباد خبر داد و افزود: با ایجاد فضای سبز در سطح این تپه ها و کاشت اصولی و ترتیبی درختان در سطوح شیب دار و استفاده از سیستم آبیاری قطره ای،    می توان تپه های حصیرآباد را سبز کرد و از این پتانسیل برای بهبود فضاهای گردشگری و توریستی استفاده کرد.

در این بازدید همچنین جمشید سلحشور رییس کمیسیون عمران و شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر اهواز گفت:از آنجاییکه اهواز در جلگه خوزستان قرار گرفته و تپه های حصیرآباد تنها نقطه مرتفع  اهواز در دل مناطق کم برخوردار و قدیمی مانند کوی آل صافی و حصیرآباد واقع شده، دارای ویژگی های بسیاری در حوزه گردشگری و ارتقاء سلامت شهروندان و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی و ارتقاء امنیت اجتماعی در این منطقه است.

وی تصریح کرد:  اجرای پروژه های مهم  در این مناطق با توجه به پایین بودن سرانه های فضای سبز ، خدماتی، بافت متراکم و معابر باریک و فشرده،نیازمند اعتبارات مالی است. و با ایجاد چنین پروژه هایی می توان محیط  شهری سالم پایدار با قابلیت برجسته سکونتی برای شهروندان و ساکنان این مناطق ایجاد کرد.








comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment درود بر دکتر صفری ،مردی که شهر به او احتیاج دارد
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment اين مهم براحتي انجام شدني است و نه تنها مي توان تپه را سبز بلكه در آن براي تفريح پياده راه ايجاد نمود و صدها برنامه و كار ورزشي و تفريحي را اجرايي نمود البته بشرط اينكه طبق اصول صورت گيرند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
comment
0
0
comment درود بر بچه های شورای شهر و شهرداری که به فکر مناطق محروم شهر اهواز هستند ....
comment
امپراتورحصیرآباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment آقا جان یک سال گذشت وخبری هم نشد وتپه های حصیرآباد ازجایشان تکان نخورد چی شد اعتبارش را خوردن و دیگر دور ور آن پیدایشان نشد . این است کشورآباد ایران من زمان [...]نام این منطقه حصیر + آباد بود واکنون حصیرنیست و سیمان و آجر+ تهی و بی اعتباری و اعتیاد و بیماری و بیکاری پرشده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار