اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
جمال درویش:
دبیر حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان همچنین با اظهار اینکه برای فعالیت احزاب قانونی و شناسنامه دار محدودیتی وجود ندارد ، اظهار امیدواری کرد که افرادی که قصد حضور در انتخابات مجلس آینده را دارند همانند دیگر کشورهای جهان با پرچم حزب خود وارد شوند .
 مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت : اقبال عمومی یک حزب به عملکرد آن برمی گردد و اگر مردم احساس کنند وجود یک حزب در روند زندگی آنها موثر است به سمت کارهای حزبی سوق داده می شوند .

جمال درویش با اشاره به اینکه خط مشی اعتدالی جزو اصول کاری حزب اعتماد ملی می باشد ، تصریح کرد :حزب اعتماد ملی از همان ابتدا نشان داد که به افراط و تفریط معتقد نیست و با در پیش گرفتن مشی اعتدالی ، عمل به قانون و اعتقاد به مشورت فعالیت خود را آغاز کرد و در آینده نیز ادامه خواهد داد .

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه اقبال عمومی یک حزب به عملکرد آن برمی گردد ، افزود :اگر مردم احساس کنند وجود یک حزب در روند زندگی آنها موثر است و فعالیتش به نفع کشور می باشد قطعا به سمت کارهای حزبی سوق داده می شوند .

وی در عین حال در خصوص معرفی کاندیدای مشخص از سوی حزب اعتماد ملی برای حضور در انتخابات مجلس آینده گفت :ما معتقد هستیم برای مشخص شدن کاندیداهای احتمالی جهت شرکت در انتخابات ،هنوز زود است و تا کنون در این باره نشستی برگزار نکرده ایم .

دبیر حزب اعتماد ملی شاخه ی خوزستان  همچنین با اظهار اینکه برای فعالیت احزاب قانونی و شناسنامه دار محدودیتی وجود ندارد ، اظهار امیدواری کرد که افرادی که قصد حضور در انتخابات مجلس آینده را دارند همانند دیگر کشورهای جهان با پرچم حزب خود وارد شوند .
 
سجاد پورسلطان : تاریخ انقضای شاخه ی جوانان اعتماد ملی پایان انتخابات نیست
سجاد پورسلطان ، مسئول شاخه جوانان حزب اعتماد ملی خوزستان نیز در حاشیه ی اولین جلسه ی این حزب گفت :
به دلیل اهمیت حضور جوانان و دانشجویان در فعالیت های درون استانی ، کمیته ی جوانان به عنوان اولین کمیته ی این حزب در خوزستان آغاز به کار کرد .

وی در خصوص برنامه های شاخه ی جوانان اعتماد ملی گفت:جذب نیرو و توانمند کردن آنها با تاکید بر آموزش از مهمترین دستور کارهای حزب می باشد و ما از همین امروز در تدارک برگزاری کلاس های مبانی علوم سیاسی و کارهای تشکیلاتی هستیم .

پورسلطان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس نقطه ی آغاز فعالیت شاخه ی جوانان حزب اعتماد می باشد ولی نقطه ی پایان آن نخواهد بود ، تصریح کرد :تاریخ انقضای شاخه ی جوانان اعتماد ملی پایان انتخابات نیست و ما ضمن مخالفت با هر گونه استفاده ابزاری از جوانان برای مقاصد انتخاباتی ، سعی خواهیم کرد با آموزش نیروهای جوان ،انجام فعالیت های سیاسی در این قشر را ارتقاء بخشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار