شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید در چهره ظاهری شهر شوشتر تغییر ایجاد شود و به این دلیل باید در این باره چرخش مالی در شهر ایجاد شود.

به گزارش فارس ، نظر حسین‌زاده در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: برای ایجاد تحول در چهره ظاهری شهر شوشتر نیازمند چرخش مالی در شهر هستیم و باید سرمایه در شهر بچرخد تا بتوان اشتغال ایجاد کرد و مشکلات مردم تاحدی کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نیازمند ترغیب مردم برای ساخت و ساز است، افزود: در شرایط کنونی بیش از 10 سال است در برخی از مناطق ساخت و سازی انجام نشده است و این تنها به دلیل سیاست‌های غلطی بوده که در شهرداری اعمال شده است و باید در این باره تجدید نظر شود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه باید مردم برای ساخت و ساز جدید ترغیب شوند، افزود: کمبود مسکن در سطح شهر بسیار زیاد است و باید با ساخت و سازهای جدید برای سازنده تخفیفات زیادی قائل شویم تا مردم برای ساخت و ساز از همدیگر پیشی بگیرند.

وی افزود: در صورتی که مردم اقدام به ساخت و ساز کنند و روند تغییر در شهر سرعت بگیرند مردم برای سرمایه‌گذاری در شهر ترغیب خواهند شد و به این دلیل چهره شهر تغییرات ساسای را به خود خواهد دید.

وی تأکید کرد: باید از اجرای طرح‌های تشویقی و تخفیف در این باره برای متقاضیان حمایت کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار