اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
اهواز- ایرنا- کارگران شهرداری مسجدسلیمان برای سومین روز متوالی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود اعتراض کردند.

فرماندار مسجدسلیمان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با تایید اعتراض کارگران شهرداری مسجدسلیمان اظهار کرد: تجمع این کارگران خدمات شهری شهرداری از دو روز پیش آغاز شده و با پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران تعدادی از کارگران دست از اعتصاب کشیده اما تعداد دیگری هنوز به تجمع خود ادامه داده اند.

علیرضا گرویی افزود: حقوق کارگران شهرداری مسجدسلیمان چهار ماه است که پرداخت نشده که با پرداخت یک ماه حقوق، اکنون سه ماه طلب دارند.

وی اضافه کرد: کارگران شهرداری با وجود اعتراض به مطالبات خود اما کار خود را مبنی بر نظافت شهر و جمع آوری زباله انجام می دادند اما پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند شهر با مشکل روبه رو شود.

گرویی با بیان اینکه فردا (سه شنبه) کمیسیون کارگری برای رسیدگی به مشکلات شهرداری مسجدسلیمان تشکیل می شود گفت: شهرداری مسجدسلیمان با مشکلات مالی روبه روست که برای حل بخشی از این مشکل و وصول بدهی آن از دستگاه ها همکاری می کنیم.

وی مهمترین مشکل شهرداری ها به ویژه شهرداری مسجدسلیمان را تورم نیروی انسانی غیرمتخصص عنوان کرد و افزود: این شهرداری ماهانه 13 میلیارد ریال فقط بابت دستمزد به کارکنان خود می پردازد که در این مورد به شهرداری وشورای شهر تذکر داده ایم.

فرماندار مسجدسلیمان تاکید کرد: تاکنون شهرداری مسجدسلیمان به منابع اعتباری دولتی متکی بوده در حالی که باید برای درآمد زایی راهکاری پیدا کند.

بر اساس این گزارش، کارگران پیمانکاری واحدهای فضای سبز، اتوبوسرانی، عمران و خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان در سه روز گذشته در ورودی ساختمان شهرداری تجمع آرامی برگزار کردند.

خواسته این کارگران پرداخت حقوق عقب مانده به مدت چهار ماه و حق بیمه سال های گذشته به تامین اجتماعی است.

کارگران شهرداری مسجدسلیمان اردیبهشت امسال نیز نسبت به پرداخت نشدن حقوق و عیدی اعتراض کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار