شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۲

مدیر فرودگاه آبادان گفت: 2 پرواز در هفته به مقصد تهران ـ‌ آبادان به فرودگاه بین‌المللی این منطقه اضافه شد.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دو پرواز از شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد تهران به فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه شد.

وی افزود: این افزایش پرواز از شنبه، 20 خردادماه، سال جاری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با اشاره به تعداد پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران، گفت: در گذشته 30 پرواز در هفته به مقصد تهران داشته‌ که با اضافه شدن پروازهای این شرکت، در هفته 32 پرواز را به مقصد تهران و برعکس برقرار کرده‌ایم.

وی با اشاره به این نکته که فرودگاه آبادان نخستین فرودگاه بین‌المللی در سطح کشور است، بیان کرد: این فرودگاه یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران و نخستین فرودگاه بین‌المللی در کشور است که تا پیش از جنگ ایران و عراق یکی از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رفت.

رضایی در ادامه بیان کرد: این فرودگاه پیش از انقلاب، بین‌المللی بود و حتی پروازهایی را به کویت، انگلستان و ایالات متحده انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری، که سال 91 را سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" معرفی کرد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال موفق به کسب موفقیت‌های بی‌شماری در زمینه‌های مختلف و همچنین کسب افتخاراتی در زمینه ملی شدیم و امیدواریم که با این دستاوردها بتوانیم حضور خود را در عرصه ملی پررنگ‌تر از گذشته به تصویر بکشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار