شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

سید علی بلادیان  مجری توانمند خوزستانی موفق شد در رقابت با مجریانی از سراسر کشور،در جشنواره سالانه ایران مجری، نشان برتر نظام آراسته ترین مجری آقا در کشور را به خود اختصاص دهد.

ششمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه کشور از بیست و ششم تا بیست و هفتم  فروردین در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و مجریان و هنرمندان صحنه برتر کشور از استانهای مختلف در این جشنواره به رقابت پرداختند. پس از چند دور رقابت نزدیک و فشرده،این مجری خوزستانی توانست در بخش مدالیوم ،نشان برتر میکروفن طلایی و دیپلم افتخار نظام آراسته ترین مجری آقا را در کشور کسب نماید.

هیئت داوران جشنواره متشکل از مجریان و گویندگان و اساتید فن بیان برجسته کشور ،از جمله دکتر علی محمد بیدار مغز ، دکتر محمدنظری ، دکتر علیرضا معینی،دکتر مهدی احمدی،سودابه حسنی دخت و فریبا علومی یزدی با اکثریت آراء در بخش مدالیوم نظام آراسته ترین مجری آقا،سید علی بلادیان را حائز شرایط دریافت این نشان برگزیدند.

هنرمند توانمند خوزستانی پس از کسب این عنوان گفت: این مدال نظام آراستگی را تقدیم میکنم به تمام لباس خاکیهایی که رفتند تا ما بتوانیم آراسته تر اندیشه و زندگی کنیم.تقدیم به شهید حاج محسن سراجان و شهید سید جواد هاشمی  و تمام شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم از استان خوزستان که جان خویش را نثار کردند و میهنمان را به امنیت و آرامش آراستند.

گفتنی ست در مراسم افتتاحیه جشنواره ایران مجری،از مجری پیشکسوت کشور؛هرمز شجاعی مهر ،به پاس سی سال اجرا در برنامه های مختلف رسانه ملی، تقدیر شد.

جشنواره ایران مجری که با حضور مجریان و هنرمندان صحنه از سراسر کشور و از بیست و ششم تا بیست و هفتم فروردین در تهران آغاز شده بود با شناخت مجریان و هنرمندان صحنه برتر کشور در رشته های مختلف، پس از دو روز به کار خود پایان داد.
جامعه هنری استان خوزستان کسب این نشان را به مجری و هنرمند شایسته خوزستانی ،سید علی بلادیان تبریک و  شادباش میگوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار