شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰

مسیر فیبر نوری137 کیلومتری لردگان - ایذه برای هدایت ترافیک ارتباطات از استان چهار محال و بختیاری به خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس «همایون آزمون» رییس نمایندگی شرکت ارتباطات زیر ساخت در استان چهار محال و بختیاری با اعلام این مطلب افزود: با تلاش و پیگیری مجموعه نمایندگی زیرساخت در استان  و همکاری  پیمانکار نگهداری شبکه راه دور زیرساخت  در  منطقه سه کشوری ، مشکلات  اجرای مسیر فیبر نوری لردگان- دهدز برطرف شد  و شبکه نوری  پایانه شهرستان لردگان  از استان چهار محال به پایانه شهرستان ایذه در استان خوزستان راه اندازی شد .

وی افزود: پس از آزمایش و تحویل اپتیکی ، این  مسیر آماده هدایت ترافیک از استان چهار محال و بختیاری به استان خوزستان  است و رشد و توسعه مسیرهای فیبر نوری زیرساخت  نتیجه برنامه  ریزی مداوم  این شرکت است .

مهندس آزمون تصریح کرد: این مسیر  به عنوان یکی از اصلی ترین مسیرهای ارتباطی  شبکه زیر ساخت از مهمترین  دغدغه‌های  این نمایندگی بود  و امیدواریم با راه اندازی مسیرهای فیبر نوری در آینده نزدیک شاهد توسعه سیستم‌های پر ظرفیت در مسیرهای فیبر نوری باشیم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار