اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
همگام با جشن قهرمانی استقلال خوزستان /لسترهای خوزستان آماده جشن قهرمانی/ این خبر تکمیل می شود...
سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران بخت قهرمانی این دوره از مسابقات را دارند اما رقابت اصلی بین دو تیم 54 امتیازی استقلال خوزستان و پرسپولیس است
مسئولین فوتبال خوزستان قصد دارند در صورت عدم قهرمانی استقلال خوزستان جشن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را با حضور هواداران در ورزشگاه برگزار کنند.

 استقلال خوزستان در آخرین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

* درهای ورزشگاه غدیر هنوز باز نشده و مسئولین اجرایی مسابقه در حال درست کردن سکوی قهرمانی برای برگزاری مراسم پایانی مسابقه در صورت قهرمانی استقلال خوزستان هستند.

* با تصمیم مسئولین استقلال خوزستان و هیأت فوتبال قرار است در پایان مسابقه حتی در صورت عدم قهرمانی استقلال خوزستان جشنی به خاطر آسیایی شدن این تیم برگزار شود.

* جمعی از هواداران استقلال خوزستان مقابل هتل این تیم سرود قهرمانی سر دادند.  حدود 50 نفر از هواداران استقلال خوزستان بعد از ظهر امروز با حضور مقابل هتل محل اقامت این تیم سرود قهرمانی سر دادند. اتوبوس استقلالی ها ساعت ۱۶ به سمت استادیوم غدیر حرکت می کند.


سرود قهرمانی اهوازی‌ها مقابل هتل استقلال خوزستان
سرود قهرمانی اهوازی‌ها مقابل هتل استقلال خوزستان


آماده‌سازی سکوی قهرمانی در تهران و اهواز 

قهرمان لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری دیدار های امروز لیگ برتر مشخص می شود. اهواز و تهران در اولویت قهرمانی از لحاظ شانس قرار دارند و سکو های قهرمانی در این 2 شهر آماده شده است هرچند که این موضوع در قم نیز احاظ خواهد شد.


هفته پایانی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران راس ساعت 18 با برگزاری هشت دیدار همزمان آغاز می شد.

سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران بخت قهرمانی این دوره از مسابقات را دارند اما رقابت اصلی بین دو تیم 54 امتیازی استقلال خوزستان و پرسپولیس است که تیم اولی به دلیل دو تفاضل گل بیشتر بالاتر از رقیب قرمزپوش تهرانی ایستاده است.

استقلال تهران نیز تنها در صورت شکست هر دو تیم رقیب و پیروزی اش در قم می تواند شانس فتح جام داشته باشد. در صورت تساوی امتیازها و تفاضل گل دو تیم صدرنشین، پرسپولیس به دلیل گل زده بیشتر فاتح لیگ پانزدهم خواهد بود.

در پایین جدول هم دیدار فینال گونه سیاه جامگان و ملوان انزلی در مشهد حکم مرگ و زندگی را دارد. برنده این دیدار در صورت توقف راه آهن مقابل پرسپولیس در لیگ برتر می ماند اما تساوی هر دو تیم را در معرض سقوط قرار می دهد. هر چند ملوان احتمال بقا با نتیجه مساوی را هم دارد.

همچنین دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران هم مترصد فرصت هستند تا در صورت لغزش استقلال در قم، بتوانند خود را به امتیاز 51 رسانده و در صورت زدن بیش از سه گل حتی سهمیه آسیایی را هم از دست شاگردان مظلومی خارج کنند.

در مهم ترين ديدار امروز استقلال خوزستان در خانه و كنار ٥٠ هزار هوادار عاشق خوزستاني به مصاف ذوب آهن رفت.عبدالله ويسي تركيب تيمش را اينگونه و با سيستم ٣-٣-٤ به زمين فرستاده است:
فرناندو ده خسوس، محمد طيبي، موسي كوليبالي، عقيل كعبي، دانيال ماهيني، فرشاد سالاروند، ميثم دورقي،حكيم نصاري، فرشاد جانفزا، حسن بيت سعيد و رحيم زهيوي

برانکو ایوانکوویچ هم ترکیب تیمش برای دیدار امروز مقابل راه‌آهن را اعلام کرد.
 الکساندر لوبانف، رامین رضاییان، محمد انصاری، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی 

سرمربی استقلال هم یازده بازیکن ابتدایی خود برابر صبا را اینگونه معرفی کرد.
 مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و بهنام برازی

جدول لیگ برتر پیش از شروع بازی های هفته آخر
دقیقه 8/ استقلال خوزستان صفر- ذوب آهن صفر/ پرسپولیس صفر- راه آهن صفر/ صبا صفر-استقلال تهران صفر


دقیقه 3- استقلال خوزستان در همان دقیقه سوم بخت مسلم گلزنی روی دروازه ذوب اهن را توسط ذهیوی از دست داد.

دقیقه 6 - پدیده مشهد توسط فریبرز گرامی دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 10 - ذوب آهن در درون محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب فرصتی عالی شد اما تبریز توپ را به بالای دروازه میزبان صدرنشین زد.

دقیقه 15- ارسال رضاییان با ضربه سر طارمی در آغوش فروزان دروازه بان راه آهن آرام گرفت.

دقیقه 20- پرسپولیس مقابل بیش از صدهزار نفر تماشاگر خودی نتوانسته بازی هجومی را تا این لحظه به نمایش بگذارد و بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشته است.

دقیقه 20 - استقلال روی یک ضربه ایستگاهی صاحب فرصت گلزنی شد اما توپ ابراهیمی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 26 - استقلال خوزستان دومین فرصت خود را روی فرار بیت سعید از دست داد.

دقیقه 27- محسن مسلمان پس از حمل توپ ، شوت  خودرا از فاصله 25 متری روانه دروازه فروزان کرد که از کنار تیر عمودی با فاصله سه متری به بیرون رفت.

دقیقه 26 - استقلال خوزستان دومین فرصت خود را روی فرار بیت سعید از دست داد.

صبا یک استقلال صفر / دقیقه 27 - محمد قاضی دروازه استقلال را باز کرد تا شانس سومی استقلال هم به خطر بیفتد.

دقیقه 28- ارسال خطرناک و کواج رامین رضاییان را فروزان با نوک انگشتان خود از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

صبا یک استقلال یک / دقیقه 31 - استقلال روی یک ضربه پنالتی توسط ابراهیمی به گل تساوی رسید.

دقیقه 33 - تراکتور سازی بالاخره دروازه استقلال اهواز را توسط نانگ مهاجم کامرونی اش باز کرد تا در تبریز پیش بیفتد.

دقیقه 35 - سانتر زيباي بيت سعيد درون شش قدم تنها يك نوك پا نياز داشت اما زهيوي به توپ نرسيد تا مظاهري توپ را بگيرد.

دقیقه 36- مهران موسوی مدافع راه آهن کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 37 - استقلال با واکنش رحمتی مقابل شوت کرمی دروازه خود را نجات داد تا بار دیگر عقب نیفتد.

دقیقه 41: دو حمله خطرناک استقلال حاصلی در پی نداشت؛ سانتر زمینی شهباززاده و حرکت در عرض و شوت جابر انصاری به مدافعان دراز کشیده صبا برخورد کرد و در برگشت نیز دوباره توپ به انصاری رسید اما این بار شوت شبیه پاس او بافاصله زیادی از کنار دروازه صبا به اوت رفت.

دقیقه 43 - فرشاد سالروند از استقلال خوزستان و محمدرضا عباسی از ذوب آهن در نیمه اول کارت زرد گرفته اند.

دقیقه 45 - تراکتور سازی توسط فرزاد حاتمی به گل دوم دست یافت تا فشار بر استقلال در قم بیشتر شود. تنها تیم برنده در بین پنج تیم بالای جدول شاگردان قلعه نویی بودند.


جدول لیگ برتر در پایان نیمه نخست هفته پایانی
پایان نیمه اول نفسگیر با تساوی هر سه مدعی قهرمانی

دقیقه 46- با وجود هماهنگی قبلی ، بازی پرسپولیس یک دقیقه زودتر از دو بازی حساس دیگر در اهواز و قم آغاز شد!

دقیقه 52-پاس عمقی مسلمان ، پشت شش قدم راه آهن به علیپور رسید و برخورد مهاجم قرمزها با مدافع میهمان پنالتی تشخیص داده نشد.

سیاه جامگام یک-ملوان صفر/دقیقه 50 - سیاه جامگان توسط زامهران دروازه ملوان را باز کرد تا با گره خوردن معادلات ته جدول، راه آهن هم در آزادی احساس خطر کند. 

دقیقه 58-یک و دوی زیبای طارمی و احمدزاده تادرون محوطه هجده قدم با ضربه بد طارمی به بالای دروازه همراه بود.

دقیقه 58 - استقلال خوزستان توسط ذهیوی به آنچه استحقاقش را تا این دقیقه داشت رسید و دروازه ذوب اهن را باز کرد تا دو امتیاز از پرسپولیس پیش بیفتد.

دقیقه 60- شوت مسلمان از پشت هجده قدم را فروزان در دو مرحله به کرنر فرستاد.

استقلال خوزستان 2- ذوب اهن صفر/دقیقه 61 - استقلال خوزستان دومین گل خود را هم روی هجوم همه جانبه و شوت زیبا به طاق دروازه ذوب اهن فرستاد تا حکم قهرمانی برای این تیم جنوبی مهیا شود.

دقیقه 64- فروزان در دو واکنش استثنایی دروازه راه آهن را نجات داد.

تراکتور 3- استقلال اهواز صفر/دقیقه 67 - فرزاد حاتمی گل سوم را برای تراکتور زد تا در صورت باختن استقلال در قم، سهمیه آسیایی نصیب تبریزی ها شود.

دقیقه 74 - پدیده مشهد گل دوم را هم وارد دروازه بدترین سپاهان یک دهه اخیر کرد.

پرسپولیس 2-راه آهن صفر/ دقیقه 79- علیپور حدود بیست متر پا به توپ تا پشت محوطه جریمه راه آهن رفت و با خطای مدافع حریف پشت محوطه سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد. با اعتراض راه آهنی ها کرمانشاهی نظرش را تغییر نداد. رضاییان پشت توپ ایستاد و بالاخره دروازه راه اهن را باز کرد.

دقیقه 82- علیپور توپ تک به تک را نزد و با یک چرخش به تیر دوم فرستاد که دروازه خالی با شوت سنگین نورالهی باز نشد.

تراکتور 5- استقلال اهواز صفر/دقیقه 70 و 83 تراکتور دو گل دیگر وارد دروازه میهمان سقوط کرده، کرد.

پرسپولیس 2-راه آهن یک/ دقیقه 89- هجوم همه جانبه شاگردان برانکو، با ضدحمله خطرناک راه آهن توام شد تا محمدی یکی از دو گل خورده را جبران کند.

سیاه جامگام 2-ملوان صفر/دقیقه 90 شاگردان فرهاد کاظمی با زدن گل دوم روی یک ارسال از جناحین، موفق شدند ملوان را در تفاضل گل هم گرفته و موفق به بقا در لیگ برتر شوند. انزلی چی ها به دسته پایین تر رفتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار