شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷

لفته منصوری مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در جمع روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانها و مدیران ستادی از ایجاد اتاق فکر در این اداره کل خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، منصوری گفت: اتاق فکر این اداره کل متشکل از نخبگان کتابداری استان خوزستان، مسئولان و اساتید برجسته دانشگاه و کارشناسان ارشد این اداره کل خواهد بود.

وی تصریح کرد: این اتاق فکر به مثابه ترمینالی برای دستورکارهای انجمن کتابخانه های عمومی و ستادهای نهضت مطالعه مفید استان خواهد بود  یعنی اتاق فکر اداره کل لوایح را برای دستور کارهای جلسات در اختیار شهرستانها و استان قرار خواهد داد. همچنین اتاق فکر مخزن ایده های نو و بدیع خواهد بود که ایده های مستقل اعضاء و عموم مردم پس از بحث و بررسی در اتاق فکر به صورت لوایح و دستور کار خارج خواهند شد.

منصوری اظهار داشت: هدف از تشکیل اتاق فکر اداره کل ارتقاء سطح مطالعه مفید استان، تقویت برنامه های نرم افزاری و محتوایی در چارچوب برنامه های فرهنگی نهاد، تقویت شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور، تقویت کانونهای قرآن و نهج البلاغه و نقد ادبی، ایجاد دستورکارهای نرم افزاری و محتوایی برای جلسات، تقویت مسابقات فرهنگی، برگزاری جلسات مهم و الگویی نقد کتاب و معرفی کتاب، تقویت مبانی دینی نظیر نماز، امر به معروف و نهی از منکر و موارد مرتبط با ارزشهای اسلامی و ایرانی می باشد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: روسای ادارات و مدیران ستادی باید با بکارگیری سه عنصر سرعت ، دقت و صحت در کارها بخصوص در کارهای زیربنایی و عمرانی پیش بروند و سیستم ادارات بجای فرد محوری ، اداره محوری باشد.

لفته منصوری افزود: جلسات انجمن کتابخانه های عمومی و ستادهای نهضت مطالعه مفید باید با دستور کارهای زیربنایی، اصولی و محتوایی برگزار شوند و مصوبات نرم افزاری خوبی به همراه داشته باشند.

منصوری در پایان گفت: این حرکت انقلابی فرهنگی که در استان انجام شده است و بازخورد آن را در سال 90 با انتخاب این اداره کل به عنوان اداره کل برتر در کشور که نتیجه تلاشهای مجدانه مدیریت سابق و همکاران ایشان یعنی جمع حاضر می باشد، که این باید ادامه یابد و با سرعت و جدیت بیشتری پیش برود. خلاهایی وجود دارد که باید اصلاح شوند و نقاط قوتهای وجود دارند که باید الگو سازی شوند تا کتابخانه های عمومی استان خوزستان مثل سابق در کشور الگو باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار