شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۲

ما بازاریان و کسبه از نحوه واگذاری مغازه های تازه تاسیس هندیجان معترض بوده و در خواست رسیدگی و توقف آن تا رسیدگی کامل و ایفای حق خود را داریم.

بازاریان و کسبه در گفتگو تفصیلی و نوشتن طوماری به خبرنگار ما تاکید کردند:با توجه به اینکه جهت ساخت بازار هزینه و کار فراوانی انجام گرفته به نظر می رسد که اگر مشاغل هر کدام در قسمتی از بازار کنار هم باشند هم نظم و آرایش و زیبایی بازار زیبا خواهد شد و هم اینکه مردم جهت تهیه کالاهای خود به یک قسمت از بازار مراجعه می نمایند که این کار باعث می گردد مشتری هم از میوه و سبزی جات تازه استفاده نماید و هم این که دنبال کالایی در تمام بازار گشت نزند .

مثلا" میوه فروش ها در گوشه ای از بازار و در کنارهم _سبزی فروش ها درقسمتی از بازار – خرمافروش-مرغ فروش  وغیره نیز به صورت مجزا و در کنار هم قرار گرفته نه اینکه تمام مشاغل در هم ادغام باشند .

بازاریان افزودند: واگذاری بصورت عمومی بوده و هیچ اولویتی جهت شاغلین بالای 50 سال سابقه کار در بازار در نظر گرفته نشده و قرعه کشی همه افراد را یک نظر در بر گرفته است. مثلا" کسی که 50 سال سابقه کار در بازار دارد با کسی که اصلا" بازاری نیست یا از کارکنان دولت می باشد و سابقه کار در بازار را ندارد با هم در بر گرفته است که این کار باعث گردیده سابقین بازار در گوشه های کناری بازار و افرادی که بازاری نیستند در مغازه های دنچ قرار گیرند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار