اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
نوشادی معاون برنامه ریزی شهرداری اهواز:
شوشان: یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز بعد از ظهر با حضور اعضا، جمعی از معاونین و  مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای جلسه  رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به شهادت یکی از پرسنل شهرداری در سوریه اشاره کرد و گفت: اخیرا مطلع شدیم که یکی از کارمندان خدوم شهرداری اهواز به نام محمد کیهانی در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه به شهادت رسیده است.

هوشنگ شیرمردی افزود: شورای نامگذاری خیابان ها باید در اسرع وقت نسبت به نامگذاری خیابانی به نام این شهید اقدام کرده، همچنین تندیس شهید کیهانی باید توسط شهرداری در این خیابان نصب گردد.

در ادامه جلسه معاون برنامه ریزی شهرداری اهواز در خصوص ساختار جدید اداری شهرداری اهواز گفت: اصلاح ساختار سازمانی امری بسیار دشوار و طاقت فرساست و نفس اینکه آقای موسوی در زمان تصدی خود نسبت به انجام اراده ی انجام این مهم  را در راستای چابک سازی و متناسب سازی داشته است جای تقدیر و تشکر دارد.

ابراهیم نوشادی به منع عضویت اعضای شورای اسلامی در هیات مدیره و شورای سازمانها اشاره کرد و گفت: بنده شاهد بودم که شهردار اهواز جهت تصویب عضویت اعضای شورا در شورای سازمانهای شهرداری پیگیری و دفاع لازم را داشته است ولی وزارت کشور به دلیل تذکرات سازمانهای نظارتی در خصوص عدم امکان عضویت اعضای شورا در شورای سازمانها بدلیل ماهیت نظارتی وظایف شوراها این موضوع را نپذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون طبق ساختار جدید، شهرداری اهواز هم سطح استانداری خوزستان شده است و نخستین حکم مدیرکلی نیز ابلاغ شده است.

در این جلسه همچنین اعضای شورا در سخنانی یاد و خاطره مدافع حرم، شهید حاج محمد کیهانی را گرامی داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار