شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
پیام مجمع اصلاح طلبان خوزستان به مناسبت روز دانشجو
مجمع اصلاح طلبان خوزستان به مناسب 16 آذر در پیامی ضمن گرامی داشت روز دانشجو ، نوشت: جنبشدانشجویی ما کماکان...
 مجمع اصلاح طلبان خوزستان به مناسب 16 آذر در پیامی ضمن گرامی داشت روز دانشجو ، نوشت: جنبشدانشجویی ما کماکان زنده بوده ، زنده است و زنده خواهد ماند و همچون ادوار گذشته رسالت بزرگ دانشجو عبارت است از بیداری و بیداری‌ گری ،  روشن‌بینی و روشنگری ، و امید به آینده و تلاش برای جلوگیری از ضعف و فتور در حرکتی که به هر حال برای رسیدن به آرمان‌ها و اهدافش باید هزینه‌هایی بپردازد.

به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

16آذر ماه تجلی آرمان خواهی غیور مردانی از جنس علم و ایمان و آگاهی است که با استکبار و استبدادستیزی خود ، پیام استقلال خواهی و آزادی طلبی نهضت دانشجویی دانشجویان ایرانی را در تاریخ متجلی ساختند ، و بزرگداشت این واقعه مهم ، نه فقظ برای دانشگاه و دانشگاهیان که برای ملت شریف و بزرگوار ایران و در تاریخ معاصر ما، نقش ممتازی داشته  و نشان‌دهنده پیشتازی و پیشگامی جامعه دانشگاهی  در مسیر بلندی که ملت ما برای استقلال و آزادی و سربلندی داشته است واجد اهمیت می باشد.

 دانشجوی آرمانخواه ایرانی امروز نیز با تکیه بر همین استعداد و توان ، مسیر تولید علم و دانش را می پیماید و روز به روز کشور را به قله دانش و انسانیت نزدیک تر می سازد.

 دانشجویان متعهد به آرمان های بلند امروز نیز با تکیه بر همین قدرت، مسیر تولید علم و دانش را می پیمایند و تلاش می کنند روز به روز کشور را به قله رفیع انسانیت نزدیک تر سازند.

جنبش دانشجویی ما کماکان زنده بوده ، زنده است و زنده خواهد ماند و همچون ادوار گذشته رسالت بزرگ دانشجو عبارت است از بیداری و بیداری‌گری ،  روشن‌بینی و روشنگری ، و امید به آینده و تلاش برای جلوگیری از ضعف و فتور در حرکتی که به هر حال برای رسیدن به آرمان‌ها و اهدافش باید هزینه‌هایی بپردازد ، و این حرکت همچنان پر شتاب به سوی آزادی معنوی و مادی مستمرأ و تدریجی مبتنی بر عقلانیت بدون لحظه ای توقف و ایستایی تا حصول اصلاح در همه سطوح استمرار خواهد داشت .

 مضافأ اینکه رسالت دانشجو عبارت  از سیاست‌ورزی ، استبداد و استکبار ستیزی ، استقلال و حریت طلبی در لحظه لحظه ی حیات خویش است .

و امروز نیز شاهدیم که همچون گذشته دانشجو اميد آينده و ذخيره حياتي کشور است و با تحمل مشکلات فراروی خود ، بار سنگین کاستی های نهادهای مدنی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ، همچنین کم تحرکی تشکل های قدرتمند و نهادینه شده ی سیاسی را تقبل و تلاش کرده و می کند تا نسبت به طرد نگاه استبداد و استکباری در تمامی عرصه ها ادای وظیفه و مسئولیت نماید .
و بدون هیچ شبهه و شکی دست يافتن ایران اسلامی  به جايگاه رفیع فرهنگی ، اقتصادي ، فناوري و دستيابي به بالاترین درجات علمی با اهتمام جدی و حضور فعال و مستمر  دانشجويان متعهد و مشئولیت پذیر است .

 مجمع اصلاح طلبان خوزستان ضمن گرامی داشت و درود بر روح بلند شهدای دانشجو در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و طی ادوار مبارزات دانشجویی و تبریک فرا رسیدن این روز بزرگ به جامعه زنده با نشاط و پویای دانشگاهی، امیدواریم  دانشجویان عزیز و فهیم با مطالعه عمیق و دقیق ، و با مداقه در شرایط و احوال جامعه و کشورمان علاوه بر مسئولیت سنگینی که در حوزه ی علم و دانش به عهده  دارند به وظایف سیاسی‌ و اجتماعی خود آگاهانه و با بینشی عمیق عمل نموده و در طریق آرمانهای بلند و مردمسالارانه  برای دست یابی به قله های رفیع توسعه، پیشرفت، استقلال و آزادی کشور گام بردارند و موفق باشند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار