شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو با بیان اینکه شبکه آبرسانی شاوور با مشکلاتی مواجه است، گفت: این شبکه باید بازسازی و مدرن شود، چرا که تلفات آب در آن زیاد است و کشاورزان با زحمت مواجه می‌شوند.

رحیم میدانی در شوش به سفر یک روزه خود به این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: صبح امروز از بخش شاوور در شهرستان شوش بازدید میدانی داشتیم که طی آن مشکلات، ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط همکارانمان در این منطقه را در حوزه آب و آبفا از نزدیک مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی شاوور با مشکلاتی مواجه است، ادامه داد: این شبکه باید بازسازی و مدرن شود، چرا که تلفات آب در آن زیاد است و کشاورزان در کشاورزی با زحمت مواجه می‌شوند.

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو افزود: در بازدید میدانی از دشت شاوور کشاورزان منطقه نیز مشکلات و مطالبات خود را در این ارتباط به ما منتقل کردند.

میدانی یادآور شد: مشکلات شبکه‌های آب در بخش کشاورزی هم باعث هدر رفت آب شده و هم باعث افزایش هزینه‌های کشت، داشت و برداشت کشاورزان می‌شود و در مقابل بهره‌وری را نیز کاهش می‌دهد.

وی در پایان بیان داشت: تصمیم گرفتیم که در قالب طرح 550 هزار هکتاری رهبری اصلاح و تکمیل بخشی از شبکه آبرسانی شاوور را در مرحله دوم این طرح پیش‌بینی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار