مدير عامل جمعيت هلال احمر خوزستان درباره تعطيلي سينما هلال اهواز گفت: بدهكاري 100 ميليون توماني بهره‌بردار سينما دليل تعطيلي آن بوده است. "> تنش، فیلم جدید سینما هلال اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴

مدير عامل جمعيت هلال احمر خوزستان درباره تعطيلي سينما هلال اهواز گفت: بدهكاري 100 ميليون توماني بهره‌بردار سينما دليل تعطيلي آن بوده است.

اختصاصی شوشان : مدير عامل جمعيت هلال احمر خوزستان درباره تعطيلي سينما هلال اهواز گفت: بدهكاري 100 ميليون توماني بهره‌بردار سينما دليل تعطيلي آن بوده است.

علي‌عسكر ظاهري، با بيان اين كه دادگاه رأي به فسخ قرارداد في‌مابين اين شخص و هلال احمر داد، اظهار كرد : از حدود سه تا چهار سال پيش بر اساس انعقاد قراردادي سينما هلال به شخصي از مشهد واگذار شد كه طبق قرارداد ساخت طبقه دوم سينما و انجام اقدامات ديگر در خصوص ساماندهي وضعيت آن از تعهدات اين شخص بود.

وي ادامه‌ داد: اين شخص حدود 100 ميليون تومان به جمعيت هلال احمر بدهكار بوده كه پس از عدم وصول طلب از طريق مراجع قانوني اقدام كرديم كه در نهايت مقام قضايي به فسخ اين قرارداد حكم داد.

ظاهری گفت: پس از صدور حكم فسخ قرارداد اين فرد درخواست تجديدنظر داد كه با جمع‌بندي‌هاي نهايي سرانجام قرارداد لغو شد. فرد بهره‌بردار پس از اين مراحل از طريق نامه‌اي به تاريخ 30/10/91 براي تسويه حساب و ساير اقدامات نماينده خود را به هلال احمر استان معرفي كرد.

ظاهري گفت: با اين اقدام هلال احمر نيز به خاطر اقداماتي كه در اين سينما انجام شد علي رغم اين كه اقدامات انجام شده جزو تعهدات وي بر اساس قرارداد بوده است از 10 تا 20 ميليون تومان طلب خود چشم‌پوشي كرد. هلال احمر استان نيز برخلاف ضوابط و تنها براي تسريع و پايان كار 33 ميليون تومان از هزينه ‌كرد صندلي‌ها را از اجاره ‌بها كم كرد.

اکبریان مدیر سینما هلال اهواز اما در پاسخ به سخنان مدیرعامل جمیعت هلال احمر اهواز گفت: فرمودید سینما را برای بازسازی و تفکیک انشعاب برق و آب تعطیل نموده اید تا پس از انجام این سه مورد سینما را به مزایده بگذارید چگونه این همه کار را یک شبه انجام دادید و سه روز قبل آگهی مزایده دادید.

فرمودید 100 میلیون از بنده طلب دارید در حالی که بابت باقی مانده دو سوم سهم هلال و استانداری از صندلی هایی که شرکت سینا صنعت دو سال قبل نصب نموده مبلغی معادل150 میلیون تومان با احتساب نرخ روز و تورم موجود طلب کار می باشد و این شرکت به اعتبار بنده این صندلی ها را نصب نموده که چنانچه این مبلغ به آن شرکت پرداخت نگردد دو سوم صندلی ها را جمع آوری خواهد نمود.

علاوه بر آن بنده از بابت اجاره بهاء نه تنها بدهی ندارم بلکه بابت هزینه های انجام شده بابت بازسازی سالن انتظار طبقه دوم و نصب سیستم خنک کننده و سیستم پخش دیجیتالی و سانس هایی که هلال از سینما استفاده نموده بیش از 150 میلیون تومان طلب دارم، ضمنا توجه شما را به رای دادگاه تجدیدنظر در خصوص تخلیه سینما که تقاضا نموده بودید و رای به نفع شما صادر نشد، جلب می نمایم.

شما فرمودید که بی ضابطه مبلغ 23 میلیون از بابت اجاره های اینجانب کسر نموده اید، شما این اولین بارنیست که بی ضابطه عمل می کنید، در 70 روز قبل به مدیر سینما هلال وعده قرار داد سینما به نام وی را با دریافت چکی به مبلغ 30 میلیون تومان می دهید که این عمل شما قبل از انجام مزایده برای حل مشکلات مالی هلال احمر صد درصد غیر قانونی و خلاف ضوابط اداری بوده و در دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری می بایست مورد رسیدگی قرار گیرد و چنانچه لازم شود تصویر چک موصوف در اختیار نشریات قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار