استاندار خوزستان با انتقاد از برخی مدیران در خصوص مسکن مهر گفت: برخی مدیران یا بی‌خیالند و یا اختیار لازم را ندارند و توپ را به زمین فرمانداران می‌اندازند. "> حجازی: برخی مدیران بی‌خیالند!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

استاندار خوزستان با انتقاد از برخی مدیران در خصوص مسکن مهر گفت: برخی مدیران یا بی‌خیالند و یا اختیار لازم را ندارند و توپ را به زمین فرمانداران می‌اندازند.

سیدجعفر حجازی در نشست ستاد مسکن استان  اظهار داشت: شرایط کار مسکن مهر در همه شهرهای استان مساوی است، اما خوشبختانه بعضی از فرمانداران برعکس فرمانداران دیگر وقت بیشتری صرف می‌کنند و همین موضوع باعث اثرات مثبت در شهرستان شده و مردم از ادامه کار خسته نمی‌شوند.

وی افزود: پرونده مسکن مهر باید تا پایان سال بسته شود و طبق آمار باید تعهد استان اجرایی شود؛ در غیر اینصورت امکان دارد در دولت بعد اعتبارات استان به شکل موجود نباشد.

حجازی تصریح کرد: هر یک از شهرستان‌ها باید مشکلات موجود در زمینه زیرساخت‌ها، مدارس، بازارچه و مساجد را به ما اعلام کنند تا در جلسه‌ای که با دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهیم کرد این موانع بررسی شود.

استاندار خوزستان در ادامه عنوان کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها و شهرداری‌ها در بحث گرفتن تسهیلات و سند با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند تا قدری موانع کار برطرف شود.

وی افزود: متأسفانه تعاونی‌های مسکن مهر وجه مورد نیاز را از متقاضی دریافت می‌کنند، اما به انبوه‌ساز پرداخت نمی‌کنند و همین امر موجب کندی کار شده است، بنابراین اداره‌کل تعاون استان باید با این معضل برخورد جدی‌تری داشته باشد.

حجازی ادامه داد: فرمانداران برای سرعت بخشیدن به کار‌ها یک کار‌شناس در محل مستقر کنند و روز به روز از روند اجرایی کار مطلع باشند.

وی اظهار کرد: فرمانداران باید به دنبال مشکلات کلان کار باشند؛ نه اینکه انشعاب کنتور برق و فاضلاب را پیگیری کنند.

استاندار خوزستان در پایان متذکر شد: مشاهده می‌شود برخی مدیران یا بی‌خیال بوده و یا اختیار لازم را ندارند و توپ را به زمین فرمانداران می‌اندازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار