شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
وزارت اطلاعات : 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش دستگیر شدند / دستگیری عناصر تروریستی در در استان های کرمانشاه ، کردستان، آذربایجان غربی و تهران / وزیر اطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست ها شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند / چند خانه امن تروریست‌های وهابی تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد
وزارت اطلاعات در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد ۴۱ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد ۴۱ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی دستگیر شدند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده برخی تروریست‌ها در استان های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران، 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی به همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات کمال سپاسگزاری را از هوشیاری هموطنان و اقدام به موقع خانواده ها در احساس مسئولیت نسبت به امنیت ملی و نجات فرزندانشان دارد.

محل هم‌پیمانی تروریست ها شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند

وزارت اطلاعات اعلام کرد: روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایتکار وابسته به استکبار و عوامل منطقه‌ای آن در آن سوی مرزها ادامه دارد.

بنابر اعلام وزارت اطلاعات همچنین چند خانه امن تروریست‌های وهابی تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد.

همچنین، وزیر اطلاعات با اشاره به شناسایی عقبه تیم تروریستی حوادث اخیر مجلس و حرم امام (ره) گفت که مکانی که تروریست ها با هم هم‌پیمان شده بودند شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه مراسم وداع با شهدای ترور در مجلس اظهار کرد: ما در دو روز گذشته و پس از این اتفاق رد آن‌ها را زدیم و آن‌ها را شناسایی کردیم. عقبه تیم تروریستی را شناسایی کردیم و اکنون افراد متعددی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند و محلی که در آن با هم هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن‌ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.

وی افزود:‌ تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات و سرباز گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته است اما با توجه به اینکه این عملیات در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند تا سربازان گمنام امام زمان (عج) به آخرین هدفها ضربه بزنند پس از پایان  عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وزیر اطلاعات در پایان تاکید کرد:‌مردم مطمئن باشند فرزندان آن‌ها بیدارند و اجازه نمی دهند امنیت آن‌ها به سادگی آسیب ببیند.
 



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار