شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
استاندار خوزستان از اختصاص دو میلیارد تومان برای اجرای کانال آب در شهرستان حمیدیه خبر داد.

 غلام‌رضا شریعتی شامگاه گذشته (23 تیرماه) پس از نشست بررسی مشکلات شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این نشست در خصوص پیگیری مصوبات مربوط به سفرهای قبلی بود که بحمدلله برخی مصوبات ازجمله آب روستایی انجام شده و برخی موارد هم مانند راه روستایی هنوز انجام نشده است.

وی افزود: هم‌اکنون آب شهر با مشکلاتی روبرو شده که مقرر شد سازمان آب و برق آب موردنیاز را ظرف 20 روز آینده تامین کند.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی شده کانالی به طول 800 متر به سمت شهید چمران اجرا شود، خاطرنشان کرد: این کانال قابلیت تامین آب برای حدود سه هکتار زمین و تامین آب شرب تعدادی از روستاها را خواهد داشت و برای 800 نفر فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

شریعتی تصریح کرد: هزینه اجرای این کانال حدود 2 میلیارد تومان است که یک میلیارد تومان توسط استانداری و یک میلیارد تومان هم با مشارکت سازمان آب و برق خوزستان و جهاد نصر تامین اعتبار خواهد شد.

وی عنوان کرد: متولی کار سازمان آب و برق است که باید سریعا پیمانکار طرح را تعیین کند و ما موافقت‌نامه رد و بدل کنیم تا کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: فرماندار شهرستان مسئول پیگیری و اجرای مصوبات است و اگر جایی هم با نقصان و موانع مواجه شد با بنده در میان خواهد گذاشت تا پیگیری لازم انجام شود.
شریعتی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان هم تعدادی کولر نیاز داشت که تامین و قرار شد که فردا تحویل بگیرند.

وی گفت: شهرداری هم مشکلاتی دارد که به راه و شهرسازی محول کردم 800 تن قیر به‌صورت رایگان تحویل دهد.

استاندار خوزستان در پایان اظهار کرد: یکی از مطالبات امام جمعه و فرماندار شهرستان ساخت یک فرهنگ‌سرا بود که در صورت تایید نیاز از سوی اداره ارشاد استان، ساخت یک فرهنگ‌سرا در شهرستان حمیدیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: حمیدیه ، کانال آب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار