شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویه های خود نوشت : حالا دیگر دنیا می داند که خداوند متعال همواره به ملت مسلمان و با بصیرت ایران عنایت خاص دارد و این ملت در پی تحمل یک دوران سخت، مشمول عنایت ویژه الهی می شود.

این حقیقت در روزهای اخیر کاملاً آشکار و شاهد بودیم که دو شادی بزرگ پشت سر هم نصیب ما شد که از این بابت ایزد منان را شاکریم. در چنین شرایطی مردم حق دارند شادمانی كرده و خوشحالی و نشاط ذخیره شده خود را به نحو معقول تخلیه کنند.

اما از آنجا که سال هاست چنین برنامه هایی نداشته ایم متاسفانه مدیران مسئول برقراری نظم مدیریت شادی را تجربه نکرده ا ند و بجای ابداع راهکارهای مناسب به منظور کنترل اوضاع، غالباً اقدامات نه چندان مؤثر در چنین شرایطی را انجام می دهند که نه تنها کمکی به رفع مشکلات نمی کند، بلکه مشکل ساز هم می شود.

به عنوان مثال همین سه شنبه شب گذشته را در نظر بگیرید که مردم پس از پیروزی تیم ملی فوتبال و شکست تیم کره جنوبی، در مناطقی از شهر بخصوص کیان پارس به شادمانی پرداختند به طوری که راه بندان شد.

در این میان نیروی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی بجای آن که ترافیک روان اما آهسته را مدیریت کند، راههایی را مسدود کرد که مزید برعلت شد، آخر سر هم مردم با مأمورین مستقر در منطقه به بگو مگو پرداختند و پلیس پس از ساعت ها معطل کردن های بی مورد، ناگزیر به گشودن راه شد. عجیب اینکه در چنین شرایطی تماس با مسئولین مربوطه بی فایده است. حال آن که خود باید به محل بروند و از نزدیک شاهد وقایع باشند و به طور صحیح چاره اندیشی کنند.

 

منظور اینکه آقایان باید با توجه به وقایع روزمره برنامه ریزی صحیح داشته باشند و بخصوص در زمان شادی مردم، با مدیریت منطقی اعمال کنند یا بگذارند مردم آهسته آهسته به خانه های خود بروند نه اینکه خانواده هاي مسیر برگزاری برنامه ها ساعت ها پشت سدی که با خودروهای پلیس ایجاد می شود معطل شوند و آخر سر هم معلوم شود این مسدود کردن کار درستی نبوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار