اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دستت را به من بده» هم اکنون در لوکیشنی حوالی خیابان فرمانیه ادامه دارد. این سریال برای ماه رمضان سال ۹۷ تولید می‌شود.
مجموعه تلویزیونی «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی اوایل مهر ماه در تهران کلید خورده و با وجود اینكه ٣ ماه از تولید آن می‌گذرد تا كنون حدود 35 درصد از  این سریال تصویربرداری شده است. گروه تولید هم اكنون در یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال که منزل حاج رسول با بازی امین تاریخ است، کار را دنبال می‌کنند. 

بیشتر بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از كار جلوی دوربین رفته‌اند و تدوین همزمان مجموعه هم توسط محمد حسین غضنفری در حال انجام است.



به گفته تهیه کننده قرار است به زودی نام این سریال تغییر کند. 
 
«دستت را به من بده» یک مجموعه تلویزیونی 37 قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی دارد. این سریال ماه رمضان 97 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. 
 
همچنین چند روز پیش عوامل این سریال در پشت صحنه، تولد محمدمهدی عسگرپور را جشن گرفتند و سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون هم از مهمانان این مراسم بود. 
 
محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریالهای تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و ... را برعهده داشته است.
 
در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابك بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملكی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
 
در خلاصه داستان «دستت را به من بده» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می‌شود. خانواده‌هایی كه هر كدام با مشكلاتی دست و پنجه نرم می‌كنند، در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار