اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در سال های اخیر فعالیت های تاثیرگذاری در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان کارون صورت گرفته است.
شوشان: رضا رضایی صبح امروز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان عنوان کرد: در سال جاري  بيشترين اعتبارات فصل آموزش استان در شهرستان كارون جذب شد؛ در همين راستا حدود ٧٠ كلاس درس و ١٦ فضاي آموزشي در اين شهرستان احداث شده است.

 مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان افزود: در اين زمان تلاش های بسياري صورت گرفته تا كلاس های كانكسي در شهرستان كارون برچيده شوند، بر همين اساس به دنبال اين هستيم تا انتهای سال جاري هيچ كلاس كانكسي در اين شهرستان وجود نداشته باشد.

رضایی با اشاره به تخصیص 2 میلیارد تومان به منظور تجهیز و نوسازی مدارس در شهرستان کارون گفت: اين تجهيزات در هفته آينده در كليه مدارس شهرستان نصب مي شود.

وي تصريح كرد: در سال های اخیر فعالیت های تاثیرگذاری در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان کارون صورت گرفته است در همین راستا برنامه ریزی لازم در خصوص احداث يك مدرسه كودكان استثنايي در این شهرستان انجام گرفته؛ این مدرسه در سال تحصیلی 98 و 99 آماده بهره برداری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار