اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت برگزار شوند.

حجت‌الاسلام سید لطف الله سپهر در جلسه شورای اداری خوزستان که امروز شنبه، ۶ بهمن ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: افرادی می توانند ادعا کنند خادم ملت هستند که به تعبیر امام خادم انقلابی باشند.

وی افزود: تلاش دشمنان ما این است که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران را به کام ملت تلخ کنند. این جشن باید متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود. مقام معظم رهبری در چشم انداز ۵۰ ساله ی آینده انقلاب فعالیت ها و سیاست‌های ۵۰ ساله را به مجمع تشخیص مصلحت نظام، نخبگان، خبرگان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه ابلاغ کردند تا در آینده با خرد ورزی، علم ورزی و پیشرفت، تمدن نوین و پویایی از اسلام و انقلاب اسلامی را در دنیا عرضه کنیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: برای برگزاری چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، کارگروه های چهارده گانه تشکیل شدند و نزدیک به ۵۰ هزار فعالیت و برنامه در شهر و روستا به صورت فعالیت های فرهنگی و هنری، مسجد و قرآن، فناوری و...  برگزار می‌شود. جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود.

سپهر ادامه داد: در برنامه‌های دهه فجر امسال باید نشاط و امید را در برنامه‌های تولیدی برای جامعه هدف لحاظ کنیم. فعالیت ها را باید به شهر و روستا و عشایر برسانیم. عملکرد نظام را نیز باید در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تبیین و تشریح کنیم. باید نشان دهیم انقلاب اسلامی در این ۴۰ سالی که از عمر آن می‌گذرد چه خدماتی به ملت ایران و جهان اسلام داشته است. 

وی افزود: باید بگوییم که به واسطه انقلاب اسلامی، بیرق تشیع در اقصا نقاط عالم به اهتزاز درآمد. امروزه جهان از جمهوری اسلامی برای خیزش در حرکت های مختلف الگوبرداری می‌کنند. باید بگوییم که عصر کنونی را عصر خمینی نامگذاری کردند. تلاش می‌کنیم راهپیمایی امسال بهتر، پرانگیزه تر و با حلاوت و شیرینی بیشتری برگزار شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار