اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
معاون سیاسی اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حدود ۵۰ هزار برنامه برای دهه فجر در استان تدارک دیده شده است.
علی حسین حسین زاده در جلسه شورای اداری استان که امروز، شنبه، ششم بهمن ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ کمیته برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است و حدود ۵۰ هزار فعالیت را برای دهه فجر تدارک دیده‌ایم. 

وی افزود: انقلاب ما به عنوان انقلابی که در قرن بیستم شکل گرفت و به پیروزی رسید، از ابتدا ویژگی های خاصی داشت. نظامی که بعد از انقلاب نیز استقرار پیدا کرد با سایر انقلاب های قرن بیستم تمایزاتی داشت. اغلب کسانی که پیرامون انقلابات تحقیق می کنند سه ویژگی را برای انقلاب اسلامی ایران بیان کرده‌اند؛ اندیشه شیعی و فرهنگ عاشورایی به عنوان یک رکن برای انقلاب اسلامی ایران مطرح است. دو رکن دیگر رهبریت و مردم بودند. پس از تشکیل نظام نیز ما شاهد حضور این سه رکن در خود نظام هستیم. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: این سه رکن ارزش‌هایی را با خود حمل می‌کنند. پس از اینکه انقلاب ها از حوزه نهضت خارج شده و به نظام تبدیل می‌شوند شعارهایی را که قبل از استقرار انقلاب داشتند آرام آرام به فراموشی می سپارند . تمایز انقلاب ما این است که این سه رکن را با خود حمل می‌کند و همین مساله موجب این جایگاه مقتدرانه برای نظام شده است. دشمنی های نظام سلطه و امپریالیسم جهانی در راستای همین سه ویژگی است. 

حسین‌زاده ادامه داد: مدلی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد مدلی بود که بر اساس تئوری های ولایت فقیه بود که پیرامون آن سخن گفتند و در نظام آن را ایجاد کرده‌اند. امام خمینی درباره تئوری که منجر به استقرار نظام جمهوری اسلامی شده است می گوید تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند این کشور آسیبی نخواهد دید. در چهلمین سالگرد انقلاب امیدواریم این انقلاب را پاس بداریم و برنامه‌های مناسبی در سطح استان برای آن برگزار کنیم. 

وی افزود: یکی از مواردی که باید در برنامه ها تأکید شود جنبه مردمی بودن برنامه‌ها است. نکته دیگر گستردگی اجرای برنامه ها است. سومین مساله نیز توجه به برگزاری برنامه ها در مناطق کم برخوردار و روستایی و استفاده از هنرمندان و اهل معرفت در انجام برنامه‌های متنوع و بدیع است. امیدوارم با یک نگاه اعتقادی و نه یک نگاه سازمانی و با وحدت و انسجام، مراسم های دهه فجر را برگزار کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار