اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
فرماندار شوش گفت: با توجه به صحبت‌های انجام گرفته و حل مشکل ورود نی به درون کارخانه، بهره‌برداری و تولید شکر در کارخانه نیشکر هفت تپه از امروز آغاز شد.

عدنان غزی اظهار کرد: تعدادی از بازنشستگان و نی‌برهای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز مانع ورود تریلرهای حامل نیشکر به درون کارخانه شدند که خوشبختانه با صحبت‌های انجام‌شده این مشکل حل شد.

وی افزود: این بازنشستگان حدود 400 نفر بودند که با توجه به دوران بازنشستگی هنوز سنوات خود را دریافت نکرده‌اند اما با صحبت‌های انجام گرفته سرانجام رضایت دادند تا این تریلرها وارد کارخانه شوند.

فرماندار شوش تصریح کرد: این بازنشستگان در جلسه‌ای که با مدیریت شرکت داشتند، در بحث نحوه پرداخت این سنوات به توافق رسیدند و مشکل این کارگران حل شده است.

غزی در خصوص کارگران فصلی (نی‌برهای) این شرکت نیز عنوان کرد: در این زمینه به کارگران فصلی نیز گفته‌ایم که درخواست‌های خود را مکتوب کنند تا مشکلاتشان را از طریق اداره کار دنبال و پیگیری کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌های انجام گرفته و حل مشکل ورود نی به درون کارخانه، بهره‌برداری و تولید شکر در کارخانه نیشکر هفت تپه از امروز آغاز شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار