شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
جدال مخالفین و موافقین شهردار
هر روز که از انتخاب شورای شهر اهواز می گذرد صف بندی مخالفان و موافقان سید خلف موسوی عیان تر می شود.

شوشان: از همان آغاز به کار شورای شهر اهواز و انتخاب شهردار در جلسه اول ، حرف و حدیث ها در رابطه با چگونگی این انتخاب ، تایید یا عدم تایید صلاحیت سید خلف موسوی شهردار منتخب اهواز و همچنین شایعاتی درخصوص رای اعضا و جلسات شبانه و پیدا و پنهان آنان در برخی محافل مطرح شد. هر روز که از این انتخاب می گذرد صف بندی مخالفان و موافقان سید خلف موسوی عیان تر می شود.



زمان پور: در انتخاب سید خلف موسوی لابیگری شد

در همین رابطه آذر زمان‌پور عضو مخالف انتخاب سید خلف موسوی ، درباره انتخاب سیدخلف موسوی به عنوان شهردار اهواز، گفت: کیفیت کار در شهرداری، سابقه مختص به خود را در این سازمان نياز دارد و نمی توان آن را با سابقه ی کاری در فرمانداری یا سازمان‌های نظیر مقایسه کرد.

آذر زمان‌پور كه یکی از آرای مخالف به سیدخلف موسوی به عنوان شهردار اهواز بوده است اظهار کرد: اعتراض و رای مخالف ما صرفا به سیدخلف موسوی نبوده است بلکه به نحوه ورود وی به حوزه شهري اهواز معترض بوده‌ایم.

وی با تصريح اين كه انگار بعضی اعضای شورای شهر سوگند خود را فراموش کرده‌اند، ادامه داد: از موسوی هیچ برنامه‌ای برای آینده اهواز در صحن علنی گرفته نشد و فرصتي به وی برای ارايه و دفاع از برنامه‌هایش داده نشد.

این عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: گرفتن برنامه از شهردار منتخب و به بررسی گذاشتن این برنامه‌ها، کاری است که حتی در شهرها و روستاهای کوچک نیز انجام می‌شود اما در اهواز که یک کلان‌شهر است برنامه‌ای از شهردار آینده آن در دست نيست.

زمان‌پور گفت: ما از سیدخلف موسوی سوال داشتيم، سوال‌هایی که همچنان نیز بر قوت خود باقی هستند. شاید اگر به موسوی فرصتی برای ارايه برنامه‌هایش درباره شهر اهواز داده می‌شد، رای هر 21 نفر از اعضای شورا، راي موافق بود.

وی عنوان کرد: شهردار یک شهر باید کلکسیونی از توانمندی‌ها و سوابق اجرایی باشد؛ فضایی که در شهرداری وجود دارد یک فضای خاص است و نمی‌توان سوابق کار در فرمانداری یا سازمان‌های دیگر را با سابقه کار اجرایی مقایسه کرد.

اين عضو شوراي شهر اهواز ادامه داد: علاوه بر این، یکی از معیارهای انتخاب شهردار که اعضاي شورا بر سر آن به توافق رسیده بودند، این بود که شهردار منتخب در رزومه کاری خود سابقه کار در شهرداری را داشته باشد که این امر محقق نشد.

زمان‌پور افزود: در انتخاب شهردار لابی‌گری‌هایی انجام شده است که زمینه‌ساز آن افرادی بودند که در انتخابات 24 خرداد؛ نتایج انتخابات شورای شهر اهواز را به نفع خود ندیده و به دنبال ابطال آن بودند اما وقتی موفق نشدند، دست به این جنگ فرسايشي در شورا زدند که تبعات آن گریبان‌گیر مردم اهواز خواهد شد.



 

حجت مظفري : هيچ ديد قومي‌گرايانه‌اي در كار نبوده است

 حجت مظفري از جمله موافقان انتخاب سید خلف موسوی است. وی با اشاره به حرف و حديث‌ها درباره ماندني بودن شهردار منتخب در اين سمت، گفت: سابقه خوب سيدخلف موسوي در فرمانداري و سازمان‌هاي ديگر، او را براي تصدي سمت شهرداري به گزينه مناسبي تبديل مي‌كند.

حجت مظفري اظهار كرد: انتخاب شهردار با 14 راي موافق صورت گرفت و افرادي كه اين راي‌ها را داده بودند با دليل و برهان جلو رفته و هيچ ديد قومي‌گرايانه‌اي در كار نبوده است.

وي تصريح كرد: سيدخلف موسوي با سابقه 20 ساله فرمانداري، چندين سال رياست در اداره كار، اداره صنايع و معادن و دارا بودن سمت رياست هيات مديره شهرداري در سابقه خود، فردي شايسته براي اين كار است. وي همچنين پروژه‌ها و مصوبات بزرگي را در زمان فرمانداري خود پيگري كرده است.

اين عضو شوراي شهر اهواز در مقايسه كتانباف و موسوي گفت: موسوي علاوه بر اين‌كه مديري قوي خواهد بود، با شورا نيز تعامل خوبي خواهد داشت. بحث تعامل در كار اجرايي، از اهميت بسزايي برخوردار است. بايد در نظر داشت كه آيا اگر در زمان رياست آقاي كتانباف شورا بر قوت خود باقي بود، باز هم ايشان مي توانستند تعامل خوبي با شورا داشته باشند و وظايف خود را به اين خوبي انجام دهند؟

وي انتصاب سيدخلف موسوي را به سمت شهردار اهواز حتمي اعلام كرد و افزود: روند تعيين صلاحيت موسوي در وزارت كشور در حال پيگيري است و تا 15 الي 20 روز آينده معارفه ايشان انجام خواهد شد.

مظفري درباره 7 راي مخالف اعضاي شوراي شهر، اظهار كرد: پس از راي گيري، 7 نفر از مخالفان در مهمان‌سراي شهرداري با شهردار جديد نشستي داشته و حداقل 2 نفر از آنان از راي مخالف خود بازگشتند.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
5
comment هر دم این باغ بری می رسد
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
4
comment من مخاف کتانباف بودم اما چرا آقای مظفری دست به پیش بینی درخصوص کتانباف زده
مگه به خاطر گناه ناکرده کسی رو مجازات می کنند
ایشون گفته : بايد در نظر داشت كه آيا اگر در زمان رياست آقاي كتانباف شورا بر قوت خود باقي بود، باز هم ايشان مي توانستند تعامل خوبي با شورا داشته باشند و وظايف خود را به اين خوبي انجام دهند؟
واقعا خنده داره
comment
مریم اویسی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
4
comment چند .قت پیش هم رییس شورا از جلسات شبانه و پشت پرده خبر داده بود
در شورا چه خبره بابا؟
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
4
comment برای رای خودم به اعضای شورامتاسفم
comment
حاج جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
3
comment سالی که نیکوست از بهارش پیداست .......
متاسفم
comment
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
2
3
comment چه خواهد شد این شورای 21 نفره
هیچ کسی کوتاه نمیاد. اخیرا هم در انتخاب کمیسیون ها افتضاحی دیگر به بار آوردن و هیچ کس در سر جایش قرار نگرفت
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
comment
0
2
comment به قول عزيزى شخصيتهاى شورا ادم را بياد شخصيتهاى مدرسه مياندازد
comment
صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
comment
0
3
comment نظرات خانم زمانپور سنجیده ومنطقی است چرا باید از بیرون شورا برای آن وآنهم مهم ترین وظیفه شورا یعنی انتخاب شهردار تصمیم گرفته شود
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
comment
2
0
comment اولا خانم زمان پور اگر به تخصص باشه كه شما شوراييها هيچ كدام نداريد در ضمن شما جزء افرادي بودي كه موافق سيدخلف بودي وگزينه شما هم بود كه بدليل اومدن يكي از اعضاي شورا براي انتخاب سيدخلف سريعا موضع گرفتين وبه سمت مخالفين آقا سيد رفتين تازه گزينه شماها كتانباف نبود چرا حرفهاي بيهوده ميزني اونهم چون شما جزء ١٤نفر نيستين هيچ غنيمتي از شورا نظير كمسيون وغيره گيرتون نيومده پس عصباني هستي خواهشا در مورد سيد اينطور صحبت نكنيد شما فعلا يكي از كارمندهاي ايشان در اداره كل تعاون هستي اگر سيد خلف بخواهد قبل از اومدن به شهرداري ميتواند شما را به بدترين شرايط هدايت كند ولي ايشان مردانگي دارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
comment
0
2
comment واقعا برای خودمان مردم اهواز متاسفم که چنین افراد نالایق و منفعت جو را انتخاب کردیم
ازماست که برماست
comment
عساکره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
comment
0
1
comment آقا مهران خانم زمانپور کارمند سید خلف نیستن ایشان فرهنگی و از دبیران آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه می باشند و تازه ایشان به سید خلف اعتبار بخشید و توانست با هزینه شخصی 2 سال کار آفرین برتر کشور شود سید خلف مدرک تحصیلی وی ضمن خدمت و فاقد ارزش علمی می باشد
comment
ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
comment
1
0
comment ناشناس ـ منفعت جو حتما خودت هستي چون سيدخلف به هيچكي باج نميده بدت اومده بگوش باشيد دوران بخور بخور به پايان رسيده بريد يكجاي ديگر
comment
محاميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment با سلام خانم زمانبور شما در سوابق كار تاحال يك بست مديربتي شهرب واجرايي نداشتي جكونه ميتواني از شخصي كه دار سمت فرماندإر .. در بست اظهارنظر كني [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار