اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
فرماندار شوشتر خبر داد:
با توجه به دستوراتی که ستاد بازسازی مناطق سیل زده در استان خوزستان صادر کرد، روند بازسازی بسیار خوب در حال پیشرفت است.
جلسه هماهنگی تسهیلات خسارت دیدگان سیل فروردین ماه 1398 بخش شعیبیه شهرستان شوشتر برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، در این جلسه که امروز چهارشنبه در بخشداری شعیبیه برگزار شد، فرماندار شوشتر گفت: با توجه به دستوراتی که ستاد بازسازی مناطق سیل زده در استان خوزستان صادر کرد، روند بازسازی بسیار خوب در حال پیشرفت است.

حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: بخش شعیبیه دچار خسارت های سنگینی در سیلاب اخیر شد که برای رفع آن ها نیاز است تا همه با تلاش و پشتکار زیاد نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.

وی با قدردانی از همکاری های دهیاران روستاها و بانک ها در موضوع جبران خسارت های سیل بیان داشت: حدود 82 درصد پرونده های ارسال یا ابلاغ شده مردم سیل زده شعیبیه به بانک ها، منعقد شده و قسط اول را دریافت کرده اند.

در این نشست همچنین رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان  با اشاره به وضعیت مناسب بازسازی در منطقه شعیبیه گفت: حدود 2 هزار واحد مسکونی خسارت دیده داریم که 1 هزار و 300 واحد آن ها تعمیری و حدود 700 تا آن ها احداثی است.

نصرالله دهقانی خاطرنشان کرد: بیش از 300 واحد مسکونی احداثی شروع به کار کرده اند و مابقی نیز با برنامه ریزی های انجام شده در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: از 1300 واحد تعمیری نیز 900 تا آن ها به پایان رسیده و بقیه طبق تعهدات ما باید تا آخر ماه شهریور به پایان برسند.

وی ضمن تشکر از فرماندار شوشتر، هماهنگی ها و مدیریت ستاد بحران این شهرستان را مطلوب و دلسوزانه دانست.

گفتنی است در فروردین ماه سال جاری در پی وقوع سیلاب ناشی از طغیان روخانه دز در جوار بخش شعیبیه شوشتر، خسارت های سنگینی به اراضی کشاورزی و واحدهای مسکونی این منطقه وارد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار