شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
در این هفته ،حوادث مختلفی برای خوزستان رقم خود که می توان به قتل منشی آبادانی، سقوط گلایدر و... اشاره کرد.

وشان: در این هفته ،حوادث مختلفی برای خوزستان رقم خود که از جمله آن می توان به قتل منشی آبادانی ، سقوط گلایدر در دزفول ، خودکشی یک جوان در دشت آزادگان و رهایی از اعدام در پای چوبه دار اشاره کرد.

قتل منشی اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل

یه گزارش شوشان ، دو روز پیش منشی اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل آبادان به ضرب گلوله کشته شد. در همین رابطه فرمانده منطقه انتظامی آبادان گفت: حوالی ساعت 12 شب فردی با مراجعه به درب منزل مقتول با شکلیک گلوله وی را به قتل می رساند.سرتیپ دوم کهیایی افزود: قاتل پس از شلیک گلوله از محل متواری می شود.وی اظهار کرد: پس از اعلام این خبر مرکز فوریتهای پلیسی 110 به محل مراجعه و مراتب تحت بررسی و پیگرد قرار گرفت.وی تصریح کرد: در بررسیهای اولیه به سرنخهایی دست پیدا کرده ایم که نتایج آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.


يك فروند گلايدر در دزفول سقوط كرد

سقوط گلایدر نیز از جمله حوادثی بود که در این هفته در دزفول اتفاق افتاد. در همین رابطه رييس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني دزفول از سقوط يك فروند موتور گلايدر در جريان گلباران مزار شهدا خبر داد. مرتضي همايون نسب گفت: اين موتور گلايدر به قصد گلباران مزار شهداي باغ بهشت دزفول به پرواز در آمده اما به دليل گيركردن بند دوربين فيلمبرداري درون پروانه موتور بر روي درختان واقع در تصفيه خانه آب مقابل بوستان دولت دزفول سقوط كرد. وي افزود: خلبان در اين حادثه با مهارت كامل خود را به درختان نخل نزديك گلزار شهدا رسانده و پس از برخورد با يكي از درختان از آن آويزان شد.

 


خودکشی عجیب یک جوان در دشت آزادگان

در این هفته خودکشی یک جوان در دشت آزادگان نیز خبرساز شد. در این حادثه فردی به هویت "و.غ"، حدودا 21 ساله با حلق‌آویز کردن خود از تیر برق فشار قوی، اقدام به خودکشی کرده بود.در همین رابطه ريیس دادگستری دشت‌آزادگان گفت: به دنبال اخبار رسیده در خصوص وقوع یک فقره خودکشی در یکی از روستاهای این شهرستان، ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.وی افزود: در این حادثه فردی به هویت "و.غ"، حدودا 21 ساله با حلق‌آویز کردن خود از تیر برق فشار قوی، اقدام به خودکشی کرده بود. عساکره گفت: علت و انگیزه خودکشی نامعلوم است و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که در جریان تحقیقات توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان است.

 

بخشش قاتل پای چوبه دار در اهواز

رهایی از چوبه دار در خوزستان از جمله خبرهای جنجالی در این هفته بود. خانواده مقتول خوزستانی پس از سه سال و هنگام اجرای حکم قصاص، قاتل را بخشیدند. محکوم علیه "م.ع" سه سال پیش، هنگامی که 18 سال سن داشت؛ در یک نزاع، جوان دیگری را به قتل رسانده بود که طبق رای صادره از سوی دادگاه کیفری استان به قصاص نفس محکوم شده بود. این حکم پس از تایید از سوی دیوان‌عالی کشور، چهارشنبه سوم مهرماه آماده اجرا بود که در لحظات پایانی، پدر مقتول اعلام گذشت کرد. پیش از این، دادیار اجرای احکام قصاص و اعدام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز تلاش‌هایی برای ایجاد صلح و سازش و اخذ رضایت از اولیای دم مقتول، صورت داده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار