اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
ظاهرا" جناب یوسف نوری اطلاع ندارند که دخل آموزگاران هیچ‌ تناسبی با خرج آنها ندارد و جامعه معلمین مجبورند که برای پرکردن این شکاف درآمدی کار کنند!
شوشان - سید غدیر رمضانی :
دیروز وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار ایلنا گفت: صدور بخشنامه ظرفیت بکارگیری معلمان بازنشسته بعنوان سرایدار در مدارس، یک کارسلیقه ای بود که مسئول مربوطه دیگر سمتی ندارد و بخشنامه‌به کلی ملغی شد!؟
ظاهرا" جناب یوسف نوری اطلاع ندارند که دخل آموزگاران هیچ‌ تناسبی با خرج آنها ندارد و جامعه معلمین مجبورند که برای پرکردن این شکاف درآمدی کار کنند!
آقای نوری انتظار دارید معلمین چه کاری باید بکنند که بازخورد اجتماعی و فرهنگی آن با ساختار آموزش و پرورش هم خوانی داشته باشد؟
آیا آموزگاری که یک عمر کودکی را رشد داده تا ثمره آن را ببیند یک باره از او جدا می کنید؟
آیا بهتر نیست که این آموزگاران کهنه کار و با تجربه را در هیبتی دیگر در همین فضای آموزشی قرار بدهیم تا با پس زمینه ای درست وقفه ای در پرورش این آینده سازان کشور پیش نیاید؟
آقای وزیر آیا اطلاع دارید آن سوفی هرمنسون شهردار گوتنبرگ که زمانی هم عضو ارشد پارلمان اروپا و زمانی دیگر مشاور عالی وزیر فرهنگ سوئد بود، پس از بازنشستگی بعنوان سرایدار و پاکبان در همان شهر مشغول کار شد؟
آقای وزیر آن هرمنسون می گوید؛ انتخاب این شغل دو علت داشت؛ یکی اینکه برای پرداخت اجاره خانه مشکل داشتم‌ و دلیل دوم‌ و اصلی این بود که به پائین ترین قشر شهرداری پیام دهم که همه در هر مسئولیتی که داریم برای کشور ارزشمند هستیم و باید برای توسعه کشور بکوشیم و در این تعهد وزیر و سرایدار هم نداریم.
آقای وزیر با این بی تدبیری ابرو را که درست نکردید چشم مدیریت توسعه و ابتکار را هم کور کردید.
آقای وزیر امروز شما ضمن مخدوش کردن شان و جایگاه جامعه‌ شریف سریداران، به مدیران هم این پیام را دادید که نوآوری، شجاعت و ابتکار برای مدیران در دولت سیزدهم ممنوع و مجازات دارد!

پ.ن :
 کاش همان زمان که در مجلس برای گرفتن رای اعتماد به نام شهید سردار سلیمانی چنگ زدید و گفتید؛ من آمده ام که دانش آموزان را مثل سردار سلیمانی پرورش دهم و از دستاوردهای خود مبنی بر حضور در راهپیمایی اربعین و صعود به قله دماوند گفتید، مجلس همان رای نصف و نیمه را هم نمی داد و شما در همان شغل اقتصادی عضویت پتروشیمی جهرم یا‌ هلدینگ بنیاد شهید و یا قرارگاه خاتم انجام وظیفه می کردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار